![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Samen met de rest van de kit voor custom build Ik ben op zoek op het kopen van een Coolmaster Cavalier 3 maar ik kan niet uit hoe ik zou het passen een optische drive in de voorkant van het ..? Omdat het allemaal lijkt te zijn een goede plaat, met niets te zeggen verwijderbare stukken op het frontpaneel, of flappy vaststelling bits (zoals nieuwere Dells) Ik ben het niet met name willen hebben om een gat mezelf ... Bedankt, Ollie.
__________________ "Waarom hebben ze [PS3 Slim] stok met de UFO-landing op een rechthoek look" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Bij het openen van de deur regelmatig baaien zijn geopenbaard, een OEM-drive zal hebben allemaal het plastic aan de voorkant.
| |||
| |||
| Oh dat is jammer .. Ik vind het systeem op mijn Dell Inspiron 531, waar u kunt toevoegen / wijzigen van de stations, en het heeft een externe knop duwt een staaf op hun beurt druk op de knop op de feitelijke station zelf, als de lade opent hij duwt een beetje deur. Verbergt die vervelende stickers, en brail stijl logo's enz., ook veranderingen in plastic textuur (of metaal)
__________________ "Waarom hebben ze [PS3 Slim] stok met de UFO-landing op een rechthoek look" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| u nog niet ziet de drives of iets, het is gewoon een deur kunt openen wanneer u het nodig om bij de stations, sluit deze opnieuw te verbergen ze weg.
| |||
| |||
| Ja .. Gewoon direct verliefd op de Inspiron op weg ![]() Ik zou gebruiken, in plaats van het kopen van een ander geval, maar blijkbaar Dell luchtstroom is niet groot, dus ik denk dat als ik ze meer en meer krachtige kit binnen de zaak, en zijn niet echt cool op het moment ... .. Ill-stick met de Cavalier ..
|
| |||
| |||
| Yea, Dell gevallen niet rearly gemaakt voor upgrades. En eigenlijk, niet Dell moederborden een andere vorm factor toch? dus ik ben niet zeker of je zou kunnen vaststellen van een standaard ATX moederbord in, dan wel hebben Dell veranderd dat nu? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik denk dat Dell doen gebruiken meestal meer gemeenschappelijke mobo maten nu.
| |||
| |||
| Tenminste ze begonnen nog wat recht te doen dan. |
|
| |||
| |||
| Om eerlijk te zijn heb ik nooit een probleem met een dell in mijn leven. |
|
| |||
| |||
| Citaat:
En ik was geschokt op de premie Ik heb betaald in het verleden voor Dell ...
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Optische Drive erkent dvd's, maar geen CD's | VJH | Drives & Removable Media | 3 | 30 september 2009 15:45 |
| CentOS 5.3 niet "zien" DVD optische drive?!? | dunc2610 | Web Design, Hosting & SEO | 0 | 23 mei 2009 16:35 |
| Afwerking nieuwe computer bouwen noodzaak HD, GPU, en optische drive | theicfire | Algemeen Hardware Chat | 1 | 5 Dec 2008 03:16 |
| Optische ingang sprekers? | thingie2 | Geluid, Speakers & MP3 Spelers | 3 | 30 nov 2008 18:11 |
| Het kopen van een nieuwe harde schijf | PyroTails | Drives & Removable Media | 2 | 26 dec 2007 09:23 |
| Thread Tools | |
| |