![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Sammen med resten av kit for tilpassede bygge Jeg ser på å kjøpe en Coolmaster Cavalier 3 men jeg kan ikke finne ut hvordan jeg ville passe en optisk stasjon på forsiden av det ..? Fordi det hele ser ut til å være en jevn plate, uten å si fjernbare brikkene på frontpanelet, eller flappy ned biter (som nyere Dells) Jeg har ikke særlig lyst til å skjære hull selv ... Takk, Ollie.
__________________ "Hvorfor gjorde de [PS3 Slim] kølle med UFO-landing på et rektangel se" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Når du åpner døren vanlige bukter er avslørt, en OEM-stasjonen har all plast på forsiden.
| |||
| |||
| Å dvs en skam .. Jeg liker systemet på min Dell Inspiron 531, hvor du kan legge til / endre stasjoner, og den har en ekstern knapp som overfører en stang i sin tur presser knappen på selve stasjonen selv, når skuffen åpnes det presser litt dør. Skjuler de ekle klistremerker og brail stil logoer etc., også endringer i plast tekstur (eller metall)
__________________ "Hvorfor gjorde de [PS3 Slim] kølle med UFO-landing på et rektangel se" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| du fremdeles ikke ser stasjonene eller noe, det er bare en inngangsdør du åpne den når du trenger for å komme til stasjoner, lukk igjen for å skjule dem unna.
| |||
| |||
| Ja .. Just umiddelbart falt i kjærlighet med Inspiron måte ![]() Jeg vil bruke den, i stedet for å kjøpe en annen sak, men tydeligvis Dells luftstrømmen er ikke stor, så vel som jeg setter mer og mer kraftfull kit innsiden tilfelle, og det er ikke akkurat kult for øyeblikket ... .. Ill stokk med Cavalier ..
|
| |||
| |||
| Det stemmer, Dell tilfeller ikke rearly gjort for oppgraderinger. Og faktisk, er ikke Dell hovedkort en annen form factor likevel? så jeg er ikke sikker på at du kan fikse en standard ATX hovedkort i det, eller har Dell endret det nå? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg tror at Dell har en tendens til å bruke mer vanlig mobo størrelser nå.
| |||
| |||
| Minst de har begynt å gjøre somethings høyre da. |
|
| |||
| |||
| For å være rettferdige jeg har aldri hatt et problem med en dell i livet mitt. |
|
| |||
| |||
| Sitat:
Og jeg var horrified på premien jeg har betalt i det siste, for Dell ...