![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Tillsammans med resten av kit för anpassade bygga jag tittar på att köpa en Coolmaster Cavalier 3 men jag kan inte räkna ut hur jag skulle passa en optisk enhet i framsidan av det ..? Eftersom det verkar vara en smidig plattan, utan säga flyttbara pjäser på frontpanelen eller flappy ner bitar (som nyare Dells) Jag förstår inte allt vill ha för att klippa ett hål själv ... Tack, Ollie.
__________________ "Varför har de [PS3 Slim] käpp med UFO landar på en rektangel look" --- NILAY Patel, Engadget Ep. 160 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| När du öppnar dörren regelbundna bukterna uppdagas, en OEM-enheten kommer att ha alla plast på framsidan.
| |||
| |||
| Oh thats synd .. Jag tycker om systemet på min Dell Inspiron 531, där du kan lägga till / ändra enheter och den har en extern knapp som driver en stav i sin tur att trycka på knappen på själva enheten själv, när facket öppnas det driver ner lite dörr. Döljer de otäcka klistermärken och snärja stil logotyper etc., även förändringar i plast textur (eller metall)
__________________ "Varför har de [PS3 Slim] käpp med UFO landar på en rektangel look" --- NILAY Patel, Engadget Ep. 160 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| du fortfarande inte ser enheter eller någonting, det är bara en dörr, du öppnar den när du behöver för att komma till enheterna, och sedan stänga den igen för att gömma undan dem.
| |||
| |||
| Ja .. Bara genast blev kär i den Inspiron väg ![]() Jag skulle använda den, i stället för att köpa ett annat fall, men tydligen Dells luftflödet är inte stor, så jag gissar som jag lägger mer och mer kraftfullt kit i fallet, och inte precis svalt just nu ... .. Ill pinne med Cavalier ..
|
| |||
| |||
| Yea, Dell fall inte bittida för uppgraderingar. Och faktiskt, är inte Dell moderkort en annan faktor i alla fall? så jag är inte säker på att du kan fixa en standard ATX-moderkort i det, eller har Dell ändras det nu? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag tycker Dell göra tenderar att använda mer gemensamma mobo storlekar nu.
| |||
| |||
| Åtminstone de har börjat göra somethings rätt då. |
|
| |||
| |||
| För att vara rättvis Jag har aldrig haft problem med en dell i mitt liv. |
|
| |||
| |||
| Citat:
Och jag blev förskräckt på premien Jag har betalat i det förflutna, för Dell ...
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Optisk enhet erkänner Dvds men inte cd-skivor | VJH | Drives & Removable Media | 3 | 30 september 2009 15:45 |
| CentOS 5.3 inte "ser" DVD optiska enheten?? | dunc2610 | Web Design, Hosting & SEO | 0 | 23 maj 2009 16:35 |
| Färdigbehandling ny dator bygga behöver hd, GPU och optisk enhet | theicfire | General Hardware Chat | 1 | 5 december 2008 03:16 |
| Optisk ingång högtalare? | thingie2 | Ljud, Högtalare & MP3 Spelare | 3 | 30 november 2008 18:11 |
| Att köpa en ny hårddisk | PyroTails | Drives & Removable Media | 2 | 26 december 2007 09:23 |
| Thread Tools | |
| |