mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Cases & Strømforsyninger

Register

Kan du tilslutte tilfælde fans parallelt?

Reply

Thread Tools
Old 20. august 2008, 09:09
Medlem Gruppen

Default Kan du tilslutte tilfælde fans parallelt?

ive netop bestilt tre 40mm 3 pin fans og tænkte, om det ville være muligt at forbinde dem parallelt med sys. fan header, hvis jeg parallelt for strømmen og derefter bruge rpm føre fra kun én, vil de arbejde?

nogen prøvet dette før?

tak
chris
Old 20. august 2008, 10:16
Redaktør Gruppen

Det kan, men du ikke ønsker at overskride watttal bundkortet kan lægge ud på, at header. Er bundkortet kun har én extrafn header?

Jeg mener også, at de RPM idé ville arbejde, teknisk, men bundkortet måske ikke kan lide det.

Bedste ville være at sætte dem på en molex, nemlig en på header.

Har du tænkt på wirng dem op i serie, så bliver de alle køre en 1 / 3 langsommere. Eller laver en 7 volt / 5 volt mod dem .. Google det.

Også, 40mm fans er normalt meget støjende. Jo større støjende.

Mit system: Eclipse

Processor (s):
Intel C2D E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Bundkort:
Asus P5Q Pro
RAM Hukommelse:
OCZ 8GB 800 MHz
Grafikkort (r):
Saphire Radeon 4850
Lydkort:
Ombord
Harddisk (e):
Langt
Optisk drev (r):
Sony al cheapo en.
Sag / PSU:
Antec tre hundrede
Køling:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 tilfælde fans.
Network / Internet:
Titan ADSL
Monitor (s):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Old 20. august 2008, 13:02
Medlem Gruppen

, som ligner en rigtig god idé, ill har en gå i morgen, gad vide, om jeg kunne sætte en variabel modstand på 5v line og se hvor lavt jeg kan slippe det, før fans skåret væk? ville at beskadige PSU?
Old 20. august 2008, 14:46
Redaktør Gruppen

Ikke vil skade den PSU, men de fleste fans vil ikke starte nedenfor 5V.

Hvis du er i electrickery du kan opbygge en simpel Pulse Width Modulation Controller (Google it)

Eller blot mod dem sådan her .. http://www.techpowerup.com/articles/other/137

Du kan bare lege med det, indtil du får den rigtige hastighed / støjniveau.

Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Sag fans - Hvilken en skal udstødningen, som man bør indtagelse? phonealone Cases & Strømforsyninger 1 20. jun 2009 04:19
Er et system skal være fuldt bygget til sag fans til at arbejde Bob T Cases & Strømforsyninger 1 17th May 2009 04:10
Rådgivning, der er nødvendig på visse tilfælde fans jeg købte jaymoshud Cases & Strømforsyninger 5 10. jun 2009 10:16
Cooler Master Elite 335 ATX - Sag Fans Ozzie82 Cases & Strømforsyninger 6 28 februar 2009 15:43
Behov for rådgivning for sagen fans ilop12 General Hardware Chat 2 9 januar 2009 20:27
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.