![]() |
|
| |||
| |||
| ive netop bestilt tre 40mm 3 pin fans og tænkte, om det ville være muligt at forbinde dem parallelt med sys. fan header, hvis jeg parallelt for strømmen og derefter bruge rpm føre fra kun én, vil de arbejde? nogen prøvet dette før? tak chris |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det kan, men du ikke ønsker at overskride watttal bundkortet kan lægge ud på, at header. Er bundkortet kun har én extrafn header? Jeg mener også, at de RPM idé ville arbejde, teknisk, men bundkortet måske ikke kan lide det. Bedste ville være at sætte dem på en molex, nemlig en på header. Har du tænkt på wirng dem op i serie, så bliver de alle køre en 1 / 3 langsommere. Eller laver en 7 volt / 5 volt mod dem .. Google det. Også, 40mm fans er normalt meget støjende. Jo større støjende.
|
| |||
| |||
| , som ligner en rigtig god idé, ill har en gå i morgen, gad vide, om jeg kunne sætte en variabel modstand på 5v line og se hvor lavt jeg kan slippe det, før fans skåret væk? ville at beskadige PSU? |
|
| |||
| |||
| Ikke vil skade den PSU, men de fleste fans vil ikke starte nedenfor 5V. Hvis du er i electrickery du kan opbygge en simpel Pulse Width Modulation Controller (Google it) Eller blot mod dem sådan her .. http://www.techpowerup.com/articles/other/137 Du kan bare lege med det, indtil du får den rigtige hastighed / støjniveau.
__________________ serverguy |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Sag fans - Hvilken en skal udstødningen, som man bør indtagelse? | phonealone | Cases & Strømforsyninger | 1 | 20. jun 2009 04:19 |
| Er et system skal være fuldt bygget til sag fans til at arbejde | Bob T | Cases & Strømforsyninger | 1 | 17th May 2009 04:10 |
| Rådgivning, der er nødvendig på visse tilfælde fans jeg købte | jaymoshud | Cases & Strømforsyninger | 5 | 10. jun 2009 10:16 |
| Cooler Master Elite 335 ATX - Sag Fans | Ozzie82 | Cases & Strømforsyninger | 6 | 28 februar 2009 15:43 |
| Behov for rådgivning for sagen fans | ilop12 | General Hardware Chat | 2 | 9 januar 2009 20:27 |
| Thread Tools | |
| |