![]() |
|
| |||
| |||
| Ik ben de afwerking van een te bouwen en ik ben realiseren heb ik een beetje verwarring. De aansluitingen van het frontpaneel van mijn zaak (de schakelaar, LED's, reset switch, enz.) hebben een A aan de ene kant van de draad en een pijl op de andere, terwijl mijn moederbord behandelt alles in plussen en minnen. Ik dacht, over de draad, een daarvan is de grond draad, maar ik kan niet vertellen. Hoe moeten deze worden aangesloten op het mobo? Is de grond gaan in de min? Alle hulp zou awesome. Bedankt! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Rood of groen voor positieve misschien.
| |||
| |||
| grond gaat naar min, maar als krll gezegd, LED's just wont werk als theyre in de verkeerde weg, net zet ronde. Knoppen werken niet uit welke kant wel. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Kan iemand mij vertellen wat dit is op de voorkant van mijn zaak aub? | pete21 | Drives & Removable Media | 5 | 29 jul 2009 18:10 |
| Probleem in bedieningspaneel - Bedieningspaneel wont open | Violaferoz | Windows besturingssystemen | 1 | 14 jun 2009 05:40 |
| IEEE 1394-hoofd voor Motherboard / Frontpaneel Aansluitingen | katana | CPUs, Moederborden & RAM | 4 | 27 feb 2009 20:34 |
| Front geval fan | rsteenoven | Cases & Power Supplies | 9 | De 2 april 2008 07:10 |
| Frontpaneel aansluitingen en BIOS | nickvatman | CPUs, Moederborden & RAM | 2 | 24 nov 2007 12:20 |
| Thread Tools | |
| |