![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Onko kukaan tiedä, onko nämä PSU ovat mitään hyvää? juuri ollut cal on M8, joka haluaa käyttää jotakin näistä PSU ja nopea haku ei paljasta mitään hyvää arviot vain verkossa ostoksia, jotka sanovat, että ok, Hän käyttää aa E8500 kanssa 9800gt ja 4 Gt RAM-muistia ja kaksi 2x1tb kovalevyt kiitos
Jos rakentajia rakennetut rakennukset, miten ohjelmoijat kirjoitti ohjelmat, sitten ensimmäinen tikka että tuli tuhoaisi sivilisaation. Tietokone kerran lyödä minua shakki Mutta se ei vastaa minulle potkia nyrkkeily. ![]() My System: redden137
|
|
| |||
| |||
| Tietenkin Carbon on yksi kysyä, mutta vain minun input - koskaan päällikkö, joten ne todennäköisesti awful. Ottaa sanoi, että ihmiset todennäköisesti ei olisi koskaan kuullut Corsair (varten PSU: n) että kauan sitten, ja he ovat loistavia. |
|
| |||
| |||
| Ne ovat halpoja yksi `s M8 kertoi hänelle saada kaapparilaiva tai Antec, ehkä jopa yksi pc maailmassa (ainakin hän voi ottaa sen takaisin, jos se menee pieleen tai puhaltaa hänen kpl), mutta hän on talousarvio £ 40
__________________ Jos rakentajia rakennetut rakennukset, miten ohjelmoijat kirjoitti ohjelmat, sitten ensimmäinen tikka että tuli tuhoaisi sivilisaation. Tietokone kerran lyödä minua shakki Mutta se ei vastaa minulle potkia nyrkkeily. ![]() |