![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Weet iemand als deze PSU zijn elk goed? alleen had een CAL van een m8 die wil het gebruik van een van deze PSU en een snelle zoekactie geen enkele goede reviews gewoon online shoppers die zeggen er ok, hij `s met AA E8500 met een 9800gt en 4GB RAM en twee 2x1tb harde schijven bedankt
Als bouwers gebouwde gebouwen de manier waarop programmeurs programma's heeft geschreven, dan is de eerste specht die langs zou vernietigen beschaving. Een computer eenmaal beat me at chess Maar het was geen partij voor mij kick boksen. ![]() Mijn Systeem: redden137
|
|
| |||
| |||
| Uiteraard Carbon is het een te vragen, maar gewoon mijn ingang - nooit hoofd van hen, zodat ze waarschijnlijk verschrikkelijk. Dit gezegd dat de mensen waarschijnlijk niet zou hebben ooit gehoord van Corsair (voor PSU's) al zo lang geleden, en ze zijn briljant. |
|
| |||
| |||
| Ze zijn goedkoop een `s m8 vertelde hem om een corsair of Antec, misschien zelfs een van PC World (althans hij kan het juist terug als het mis gaat of blaast zijn pct), maar hij is op een begroting van £ 40
__________________ Als bouwers gebouwde gebouwen de manier waarop programmeurs programma's heeft geschreven, dan is de eerste specht die langs zou vernietigen beschaving. Een computer eenmaal beat me at chess Maar het was geen partij voor mij kick boksen. ![]() |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Wat zijn de 115 en 320 Achter de Power Supply? | boywash12 | Cases & Power Supplies | 10 | 27 jul 2009 23:53 |
| Moet ik een nieuwe Power Supply? | JiggyFly | Cases & Power Supplies | 6 | De 5 januari 2008 22:13 |
| CPU stroomvoorziening. | ukmm | CPUs, Moederborden & RAM | 2 | 12 dec 2007 07:25 |
| Power Supply Q | grahamgb | Cases & Power Supplies | 1 | 5 Dec 2007 01:14 |
| Nieuwe Power Supply | Varg | Laptops, Mobiles & PDA's | 1 | 7 nov 2007 14:30 |
| Thread Tools | |
| |