mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Bærevesker & Strømforsyning

Register

Colorsit Strømforsyningsenhet

Reply

Thread Tools
Old 9 juni 2009, 10:42
Donor Group

Vet noen om disse PSU er noe bra?
bare hadde et anrop fra en m8 som ønsker å bruke en av disse PSU og en hurtigsøket ikke avsløre noen gode vurderinger just on line shoppers som sier det ok,
han `s bruker aa E8500 med 9800gt og 4GB RAM og to 2x1tb harddisker
takk

En datamaskin gang slo meg i sjakk
Men det var ingen match for meg på kickboksing.

Min System: redden137

Prosessor (er):
AMD Opteron 165 o / c
Hovedkort:
asus a8n SLI Deluxe
RAM-minne:
2GB Corsair XMS PC3200 platium
Graphics Card (s):
8800gts o / c
Lydkort:
Creative SoundBlaster 4
Harddisk (er):
1x 80 gb 2x 250GB
Optisk stasjon (er):
1x Sony DVD-RAM-stasjon 1xphillips DV
Case / PSU:
700w moduler PSU
Cooling:
air
Nettverk / Internett:
Skjerm (er):
22in widescreen
Operating System (s):
XP Pro
Old 9 juni 2009, 10:54
Donor Group

Tydeligvis Karbon er en til å spørre, men akkurat min skriving - ikke hodet av dem, så de er sikkert forferdelig.

Etter å ha sagt at folk sannsynligvis ikke ville ha hørt om Corsair (for PSU's) alle som for lenge siden, og de er geniale.
Old 9 juni 2009, 11:10
Donor Group

De er billige en `s m8 fortalte ham å få en Corsair eller Antec, kanskje til og med en fra PC World (minst kan han ta det tilbake hvis det går galt eller slagene hans PC), men han er på et budsjett på £ 40

En datamaskin gang slo meg i sjakk
Men det var ingen match for meg på kickboksing.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.