![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Vet noen om disse PSU er noe bra? bare hadde et anrop fra en m8 som ønsker å bruke en av disse PSU og en hurtigsøket ikke avsløre noen gode vurderinger just on line shoppers som sier det ok, han `s bruker aa E8500 med 9800gt og 4GB RAM og to 2x1tb harddisker takk
Dersom byggherrer bygde bygninger måten programmerere skrev programmer, da den første hakkespett som kom ville ødelegge sivilisasjonen. En datamaskin gang slo meg i sjakk Men det var ingen match for meg på kickboksing. ![]() Min System: redden137
|
|
| |||
| |||
| Tydeligvis Karbon er en til å spørre, men akkurat min skriving - ikke hodet av dem, så de er sikkert forferdelig. Etter å ha sagt at folk sannsynligvis ikke ville ha hørt om Corsair (for PSU's) alle som for lenge siden, og de er geniale. |
|
| |||
| |||
| De er billige en `s m8 fortalte ham å få en Corsair eller Antec, kanskje til og med en fra PC World (minst kan han ta det tilbake hvis det går galt eller slagene hans PC), men han er på et budsjett på £ 40
__________________ Dersom byggherrer bygde bygninger måten programmerere skrev programmer, da den første hakkespett som kom ville ødelegge sivilisasjonen. En datamaskin gang slo meg i sjakk Men det var ingen match for meg på kickboksing. ![]() |