![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Finns det någon som vet om dessa psu är något bra? bara hade en CAL från en M8 som vill använda en av dessa psu och en snabbsökning inte avslöja några goda recensioner bara online shoppers som säger det ok, Han använder aa E8500 med ett 9800gt och 4GB RAM-minne och två 2x1tb hårddiskar tack
Om byggarna byggt byggnader vägen programmerare skrev program, sedan den första hackspett som kom längs skulle förstöra civilisationen. En dator en gång slog mig i schack Men det var ingen match för mig på kick boxning. ![]() Mitt System: redden137
|
|
| |||
| |||
| Uppenbarligen Carbons ena frågar, men bara min ingång - aldrig huvudet av dem, så de är förmodligen hemskt. Efter att ha sagt att man förmodligen inte skulle ha hört talas om Corsair (för PSU: s) så länge sedan, och de är lysande. |
|
| |||
| |||
| De är billiga en `s M8 berättade för honom att få ett Corsair eller Antec, kanske en från PC-världen (minst kan han ta den tillbaka om det går fel eller blåser hans st), men han är på en budget på £ 40
__________________ Om byggarna byggt byggnader vägen programmerare skrev program, sedan den första hackspett som kom längs skulle förstöra civilisationen. En dator en gång slog mig i schack Men det var ingen match för mig på kick boxning. ![]() |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Vilka är de 115 och 320 Bakom nätaggregat? | boywash12 | Cases & Power Supplies | 10 | 27 juli 2009 23:53 |
| Måste jag ha ett nytt nätaggregat? | JiggyFly | Cases & Power Supplies | 6 | 5 januari 2008 22:13 |
| CPU strömförsörjning. | ukmm | Processorer, moderkort & RAM | 2 | 12 december 2007 07:25 |
| Strömförsörjning Q | grahamgb | Cases & Power Supplies | 1 | 5 december 2007 01:14 |
| Nya Strömförsörjning | Varg | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 1 | 7 november 2007 14:30 |
| Thread Tools | |
| |