mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Cases & Power Supplies

Register

Colorsit Strömförsörjning

Reply

Thread Tools
Old 9 juni 2009, 10:42
Givargruppen

Default Colorsit Strömförsörjning

Finns det någon som vet om dessa psu är något bra?
bara hade en CAL från en M8 som vill använda en av dessa psu och en snabbsökning inte avslöja några goda recensioner bara online shoppers som säger det ok,
Han använder aa E8500 med ett 9800gt och 4GB RAM-minne och två 2x1tb hårddiskar
tack

En dator en gång slog mig i schack
Men det var ingen match för mig på kick boxning.

Mitt System: redden137

Processor (s):
AMD Opteron 165 o / c
Moderkort:
ASUS a8n SLI Deluxe
RAM Minne:
2gb Corsair XMS PC3200 platium
Grafikkort (s):
8800gts o / c
Ljudkort:
Creative SoundBlaster 4
Hårddisk (s):
1x 80 GB 2x 250GB
Optisk enhet (er):
1x Sony DVD-RAM-enhet 1xphillips dv
Mål / PSU:
700w moduler psu
Kylning:
luft
Nätverk / Internet:
Monitor (s):
22in widescreen
Operating System (s):
XP Pro
Old 9 juni 2009, 10:54
Givargruppen

Uppenbarligen Carbons ena frågar, men bara min ingång - aldrig huvudet av dem, så de är förmodligen hemskt.

Efter att ha sagt att man förmodligen inte skulle ha hört talas om Corsair (för PSU: s) så länge sedan, och de är lysande.
Old 9 juni 2009, 11:10
Givargruppen

De är billiga en `s M8 berättade för honom att få ett Corsair eller Antec, kanske en från PC-världen (minst kan han ta den tillbaka om det går fel eller blåser hans st), men han är på en budget på £ 40

En dator en gång slog mig i schack
Men det var ingen match för mig på kick boxning.
Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
Vilka är de 115 och 320 Bakom nätaggregat? boywash12 Cases & Power Supplies 10 27 juli 2009 23:53
Måste jag ha ett nytt nätaggregat? JiggyFly Cases & Power Supplies 6 5 januari 2008 22:13
CPU strömförsörjning. ukmm Processorer, moderkort & RAM 2 12 december 2007 07:25
Strömförsörjning Q grahamgb Cases & Power Supplies 1 5 december 2007 01:14
Nya Strömförsörjning Varg Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer 1 7 november 2007 14:30
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.