vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Kotelot & Virtalähteet

Register

Tietokone ei käynnisty! PS Issue?

Reply

Thread Tools
Old 12 lokakuu 2008, 17:31
Uusi Jäsen

Default Tietokone ei käynnisty! PS Issue?

Hyvä niin Kirjoitan tämän ystävä, joka on tämän ongelman seuraavasti:

Hän muutti hänen tietokoneen (väliaikainen) paikka ja ei ole laskenut liitä se hyvä teho bar. Oli ukonilma ja sähkökatkoksen ja seuraavan kerran hän meni päälle tietokoneessa ... mitään ei tapahtunut.

Olen ottanut tarkastelemme sitä, ja mitään ei tapahdu, kun virta-painiketta painetaan (AC virta on kytketty kunnolla). N: o Valot, N: o Fan, ei mitään (kuten se on pois päältä).

Tein resistenssin tarkistaa koskevan ulkopuolella AC-pistoke ja sai suuren vastuksen varten Line Neutraali. Inside minäkin teki vastarintaa testi Punaisen on Maakoulutus ja keltaiset maassa johtoja. Molemmat tuottanut vastustuskyky on 31 ohmia ja 200 ohmia (Luulen, että on kunnossa... Jos ne voisivat olla päinvastoin).

Tämä on 2 vuotta vanha tietokone. Ja siellä ei ole paljon pölyä kotelo. Yritin vastuksen testaaminen vanha tietokone olin ja sain noin 63 ohmia punaisen ja 1k ohmia varten keltainen (jälleen käynnissä pois muistia, jotta he voisivat olla käänteinen).

Kuin jännite. Olen poistanut pistokkeiden alkaen asemat ja CD-asema ja lukea 0V DC ja 0V AC kun yritän valtaan ylöspäin.

Lisäksi ei ole LED kytkeminen päälle mobo ja CPU ei spin.

Joten olen mietin jos minun ongelmani on PS tai jos siellä on lyhyt ruodussa (mobo).

Thanks for the help.
Old 12 lokakuu 2008, 18:38
Rahoittajien ryhmän

Kuulostaa sen, että PSU kaikkein likley mutta se olisi voinut otti emolevyn ja muiden asioiden kanssa, mutta juuri nyt haluan ensin PSU

My System: ubr pelaamista tietokone

Processor (s):
q6600 G0 @ varastossa Jäähtyneeseen ac pakastin
Emolevy:
gigatavu ep45 ds3r
RAM-muisti:
2GB DDR2-800
Graphics Card (s):
4870 1GB
Äänikortti:
laivalla
Kiintolevy (t):
160 Gt 7200Rpm ide
Optinen asema (t):
DVD-ROM combo dvd + /-rw
Asia / PSU:
modded + maalattu tapauksessa w / 1kW Antec
Jäähdytys:
2 120mm tuulettimet 4 80mm tuulettimet ja hdd
Network / Internet:
kaksoiskäyttöä gigatavu lääni
Monitor (t):
24 "acer
Operating System (s):
Windows XP
Old 13 lokakuu 2008, 03:35
Rahoittajien ryhmän

Haluan ehdottomasti sanoa virtalähteen tässä vaiheessa.

Yleisesti ottaen, jos se oli paha roskapostin muita osia, se oli paha tappaa PSU joka tapauksessa (ja tältä osin, se on usein yhteensä pyyhi miinus oheislaitteita satunnaisesti HDD / CPU, jne.), niin saatat kuten hyvin swap vuonna uuden PSU ja tarkistaa sen.

Koska se on niin vanha, et ehkä halua ostaa uuden - Minulla on noin 3 PSUs makaa noin vain vahvistamisesta muiden ihmisten tietokoneita, ja varmasti löydät tonnia säästäväisyys varastot (oli noin 10 heistä paikallisessa täällä kaikki paljon +5 V mutta sakko kaikki nykyaikaisen PC). Ehdottomasti kannattaa ammuttu vasta muutaman taalaa.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. "

My System: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2,13 -> 3.01ghz
Emolevy:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM-muisti:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Äänikortti:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Kiintolevy (t):
80 Gt + 500 Gt
Optinen asema (t):
2x SATA
Asia / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Jäähdytys:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm alkuun
Network / Internet:
Qwest
Monitor (t):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Tietokone ei käynnisty ... Ohje roo97ss Rautatavaran Chat 21 30 Dec 2008 14:40
Tietokone yrittää käynnistää mutta ...... Primal Rage Outdoors Rautatavaran Chat 9 10. Joulukuu 2008 12:32
Tietokone käynnistysjärjestelmän morrowj112 Rautatavaran Chat 5 15 Sep 2008 15:55
Oma tietokone ei käynnisty? windows3001 Windows-käyttöjärjestelmät 8 5th Mar 2008 14:20
Tietokone ei käynnisty chaz100 Rautatavaran Chat 4 1. Feb 2008 07:50
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.