![]() |
|
| |||
| |||
| Goed zo Ik schrijf dit voor een vriend die heeft dit probleem: Hij verplaatst zijn naar een (tijdelijke) plaats en heeft niet aansluiten op een goede macht bar. Er was een onweer en een stroomstoring en de volgende keer ging hij weer op de computer ... niets gebeurd. Ik heb gebruik gemaakt van een blik op werpen en er gebeurt niets wanneer de knop wordt ingedrukt (netvoeding is aangesloten). Nr. Licht, nr. Ventilator, niets (zoals het is uitgeschakeld). Ik heb een weerstand controleren op de buitenkant van de AC-plug en kreeg een grote weerstand voor Line naar neutraal. Inside ik ook wel een weerstand testen op de Rode naar baan en geel aan de grond draden. Beide leverden weerstanden van 31 Ohm en 200 Ohm (ik denk dat de volgorde..., Indien zij niet zou kunnen worden in omgekeerde richting). Dit is een 2 jaar oude computer. En er is niet veel stof in de behuizing. Ik heb geprobeerd de weerstand testen op een oude computer had ik en ik heb ongeveer 63 ohm voor rode en 1k ohm voor de gele (opnieuw lopen af van het geheugen, zodat ze kunnen worden teruggedraaid). Als voor de spanning. Ik verwijderde de stekkers van de stations en de cd-brander en lezen 0V DC en 0V AC wanneer wordt geprobeerd aan de macht op. Ook is er geen LED keerpunt op het mobo en de CPU niet draai. Dus ik vraag me af of mijn probleem is een van de PS of indien er sprake is van een korte vaststelling van de lijn (mobo). Bedankt voor de hulp. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| klinkt als de PSU de meest likley maar het zou kunnen hebben zich op het moederbord en andere dingen met haar, maar nu zou ik beginnen met de PSU
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik zou zeker zeggen dat de stroomvoorziening op dit punt. Algemeen, al was het al erg genoeg om prullenbak andere onderdelen, het was erg genoeg om te doden de PSU toch (en op dat moment, het is vaak een totaal veeg minus randapparatuur, af en toe de HDD / CPU, etc), dus je kan net zo goed swap in een nieuwe PSU en check it out. Omdat het zo oud, je zou niet willen kopen een nieuwe - Ik heb ongeveer 3 PSUs ligggen alleen uit de vaststelling van de computers van andere mensen, en ongetwijfeld vindt u ton tegen thrift winkels (er waren ongeveer 10 van hen op een plaatselijke hier alle zware op +5 V maar boete voor elke moderne pc). Zeker een schot voor een paar dollar.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Computer start niet ... Help | roo97ss | Algemeen Hardware Chat | 21 | 30 dec 2008 14:40 |
| Computer probeert te starten, maar ...... | Primal Rage Outdoors | Algemeen Hardware Chat | 9 | 10 dec 2008 12:32 |
| Computer Start Up | morrowj112 | Algemeen Hardware Chat | 5 | 15e sep 2008 15:55 |
| Mijn computer start niet op? | windows3001 | Windows besturingssystemen | 8 | De 5 maart 2008 14:20 |
| Computer start niet | chaz100 | Algemeen Hardware Chat | 4 | De 1 februari 2008 07:50 |
| Thread Tools | |
| |