![]() |
|
| |||
| |||
| Hej, jeg købte en del, som jeg troede ville fastsætte min computer, men det gjorde det ikke. Jeg tror nu, problemet er, at strømforsyningen. Jeg tænkte, før jeg bruger penge til at købe en strømforsyning, er der alligevel kan jeg prøve at se, om strømforsyningen er faktisk virker korrekt? |
|
| |||
| |||
| Er din computer tænder? |
|
| |||
| |||
| Nej |
|
| |||
| |||
| Teknisk du virkelig har brug for en multi-meter for at teste en PSU, men denne hurtige pdf guide viser dig, hvordan du kører en grundlæggende test. Hvis PSU ingenting, så har du en død PSU, og du er nødt til at håbe, at PSU hasn `t truffet nogen af dine værdifulde komponenter med den, når den mislykkedes. Regards Howard. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Jeg har brug for en ny strømforsyning til min computer | JuanCarlos | Cases & Strømforsyninger | 6 | 20 marts 2009 02:07 |
| Power Supply | realny777 | Cases & Strømforsyninger | 10 | 20 februar 2008 15:02 |
| Har jeg brug for en ny strømforsyning? | JiggyFly | Cases & Strømforsyninger | 6 | 5 januar 2008 22:13 |
| Power Supply Q | grahamgb | Cases & Strømforsyninger | 1 | 5 december 2007 01:14 |
| New Power Supply | Varg | Laptops, Mobiles & PDA'er | 1 | 7 november 2007 14:30 |
| Thread Tools | |
| |