mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Cases & Strømforsyninger

Register

Computer Power Supply PSU Test

Reply

Thread Tools
Old 26 December 2007, 12:12
Medlem Gruppen

Default Computer Power Supply PSU Test

Hej, jeg købte en del, som jeg troede ville fastsætte min computer, men det gjorde det ikke. Jeg tror nu, problemet er, at strømforsyningen. Jeg tænkte, før jeg bruger penge til at købe en strømforsyning, er der alligevel kan jeg prøve at se, om strømforsyningen er faktisk virker korrekt?
Old 26 December 2007, 14:48
Donor-Gruppen

Er din computer tænder?
Old 27 December 2007, 08:51
Medlem Gruppen

Nej
Old 27 December 2007, 09:37
Medlem Gruppen

Teknisk du virkelig har brug for en multi-meter for at teste en PSU, men denne hurtige pdf guide viser dig, hvordan du kører en grundlæggende test.

Hvis PSU ingenting, så har du en død PSU, og du er nødt til at håbe, at PSU hasn `t truffet nogen af dine værdifulde komponenter med den, når den mislykkedes.

Regards Howard.
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Jeg har brug for en ny strømforsyning til min computer JuanCarlos Cases & Strømforsyninger 6 20 marts 2009 02:07
Power Supply realny777 Cases & Strømforsyninger 10 20 februar 2008 15:02
Har jeg brug for en ny strømforsyning? JiggyFly Cases & Strømforsyninger 6 5 januar 2008 22:13
Power Supply Q grahamgb Cases & Strømforsyninger 1 5 december 2007 01:14
New Power Supply Varg Laptops, Mobiles & PDA'er 1 7 november 2007 14:30
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.