![]() |
|
| |||
| |||
| Hei, jeg kjøpte en del som jeg trodde ville fikse maskinen min, men det gjorde ikke. Jeg tror problemet er strømforsyningen. Jeg lurte på før jeg bruker penger til å kjøpe en strømforsyning, er det likevel jeg kan prøve å se om strømforsyningen er faktisk fungerer? |
|
| |||
| |||
| Har datamaskinen slås på? |
|
| |||
| |||
| Nei |
|
| |||
| |||
| Teknisk du virkelig trenger å ha et multi meter for å teste en PSU, men raskt pdf guide vil vise deg hvordan du kjører en enkel test. Hvis PSU betyr ingenting, da har du en død PSU og du må håpe at PSU Har ikke tatt noen av dine verdifulle komponenter med den når den mislyktes. Regards Howard. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Jeg trenger en ny strømforsyning til datamaskinen min | JuanCarlos | Bærevesker & Strømforsyning | 6 | 20 mars 2009 02:07 |
| Strømforsyningsenhet | realny777 | Bærevesker & Strømforsyning | 10 | 20 februar 2008 15:02 |
| Trenger jeg en ny strømforsyning? | JiggyFly | Bærevesker & Strømforsyning | 6 | 5 januar 2008 22:13 |
| Strømforsyningsenhet Q | grahamgb | Bærevesker & Strømforsyning | 1 | 5 desember 2007 01:14 |
| Ny strømforsyning | Varg | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 1 | 7 november 2007 14:30 |
| Thread Tools | |
| |