![]() |
|
| |||
| |||
| Hej, jag köpte en del som jag trodde skulle fixa min dator, men det skedde inte. Jag tror nu att problemet är strömförsörjningen. Jag undrar innan jag spenderar pengar för att köpa ett nätaggregat är det ändå jag kan testa för att se om strömförsörjningen verkligen fungerar? |
|
| |||
| |||
| Har datorn slås på? |
|
| |||
| |||
| Nej |
|
| |||
| |||
| Tekniskt du verkligen måste ha en flera meter för att testa en PSU, men denna snabba pdf guide visar dig hur man driver ett grundläggande test. Om PSU ingenting, så har du en död psu och du måste hoppas att psu Har inte tagit något av dina värdefulla komponenter med den när den misslyckades. Regards Howard. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Jag behöver en ny strömadapter till min dator | JuanCarlos | Cases & Power Supplies | 6 | 20 mars 2009 02:07 |
| Strömförsörjning | realny777 | Cases & Power Supplies | 10 | 20 februari 2008 15:02 |
| Måste jag ha ett nytt nätaggregat? | JiggyFly | Cases & Power Supplies | 6 | 5 januari 2008 22:13 |
| Strömförsörjning Q | grahamgb | Cases & Power Supplies | 1 | 5 december 2007 01:14 |
| Nya Strömförsörjning | Varg | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 1 | 7 november 2007 14:30 |
| Thread Tools | |
| |