![]() |
|
| |||
| |||
| Ik heb een Emachine 820, hebben ze voor ongeveer 4 jaar zonder problemen, dan een tijdje geleden, na te zijn stilgelegd goed, ik ging te gaan en de front-LED is flicking en dus was de sleutel boord, maar niets anders er gebeurde, nu na het verlaten van het voor leeftijd, het doesnt zelfs schakelen, niets happends, geen opstarten geen fans niets, i'ts als er geen stroom is. Ik gebruikte een andere stroomkabel en is er nog steeds niet werken. Enig idee wat er gebeurde op de aarde? Wat ooit info nodig is zal ik proberen te achterhalen of het zal helpen! Dank jullie |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Klinkt als een geblazen stroomaansluiting.
| |||
| |||
| en is dat repareren? |
|
| |||
| |||
| Nee, je moet een nieuwe PSU. Post je systeem specs en we zullen zien of kunnen we je uit met iets. (het systeem specs zijn dus kunnen we raden u aan een PSU met een rating die geschikt is voor jou .... houdt de prijs naar beneden.) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik Googled Emachine 820 en DEZEtoont de specs, ze lijken niet hoog voor mij zou ik zeggen DIT PSU its a £ 10 400W PSU goed genoeg voor de spec.
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Help Me Fix deze computer? Schakel de PC, maar PSU Fan Verblijven Op | pete21 | Cases & Power Supplies | 6 | 15 mrt 2009 18:24 |
| Computer gaat niet aan ... steeds gefrustreerd | RSteph49 | Algemeen Hardware Chat | 3 | 25 okt 2008 13:07 |
| Computer gaat niet aan | Mooseknuckle | Algemeen Hardware Chat | 8 | 24 jun 2008 05:48 |
| Computer zelfs niet inschakelen | Insaneman1731 | Algemeen Hardware Chat | 3 | 29 nov 2007 13:30 |
| Computer gaat niet aan .. | lsatblu | Algemeen Hardware Chat | 3 | 10e sep 2007 16:35 |
| Thread Tools | |
| |