![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har en Emachine 820, har hatt den i ca 4 år uten problemer, og en stund siden, etter å ha vært stengt på riktig måte, jeg gikk for å gå på den og foran LED var flicking og så var nøkkelen bord, men ingenting annet var skjer nå, etter å forlate den for alderen, er det ikke engang slå på, ingenting happends, ingen oppstart ingen tilhenger ingenting, i'ts som det ikke er strøm i det hele tatt. Jeg brukte en annen strømkabel og det fortsatt ikke vil fungere. Noen ide om hva som på jorden happend? Hva noensinne info er nødvendig vil jeg prøve og finne ut om det vil hjelpe! Takk fyrene |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Høres ut som en sprengt strømforsyning.
| |||
| |||
| og er at repairable? |
|
| |||
| |||
| Nei, du trenger en ny PSU. Innlegg systemet spesifikasjoner, og vi vil se om vi kan sortere deg med noe. (systemet spesifikasjoner er slik at vi kan anbefale en PSU med en vurdering som er egnet for deg .... holder prisen nede.) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg Googled Emachine 820 og DETTEviser spesifikasjoner, de ikke virker høye til meg Jeg vil si DETTE PSU dens en £ 10 400W PSU god nok for den spec.
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Hjelp meg med å løse denne datamaskinen? Slå av PC, men PSU Fan forblir på | pete21 | Bærevesker & Strømforsyning | 6 | 15 mars 2009 18:24 |
| Datamaskinen vil ikke skru på ... Komme frustrert | RSteph49 | General Hardware Chat | 3 | 25 oktober 2008 13:07 |
| Datamaskinen vil ikke slå på | Mooseknuckle | General Hardware Chat | 8 | 24 juni 2008 05:48 |
| Datamaskinen vil ikke skru på | Insaneman1731 | General Hardware Chat | 3 | 29 nov 2007 13:30 |
| Datamaskinen vil ikke skru på .. | lsatblu | General Hardware Chat | 3 | 10nde sep 2007 16:35 |
| Thread Tools | |
| |