![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hr. budget her
![]() Ok, så jeg købte en ny sag igen, som har lidt ekstra plads til 120mm fans, men det kun kommer med 1x 120 ventilator på bagsiden for udstødning. Jeg ledte rundt til 120mm fan til forsiden, ser jeg mange fans, men jeg dont se dem designet til indtag, faktisk jeg dont se noget i forbindelse med indtagelse eller udstødning, jeg gætte der oftest til bagsæde, side, eller er tilfældet fans arbejde både måder?? Jeg tror ikke, men ser manglende info overalt på internettet, at sådanne fans er lavet for indsugning og udstødning ![]() Jeg må lige har bedt om en virkelig dumt spørgsmål, men anyhows, måske er der nogen vil gerne stille dette noob straight og måske punkt mig til nogle gode fans til afkøling i en sag. Sagen jeg købte var en coolmaster ![]() Cooler Master Elite 335 ATX Alle idéer ![]() Alle fans fra dette link, at jeg kunne bruge? http://www.scan.co.uk/Index.aspx?NT=1-0-8-244-0 Mit system: Fred
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Uh, en ventilator blæser en måde, og hullerne er hele vejen igennem, så du kan montere det på begge måder ..
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Citat:
Så jeg kan købe en 120mm blæser på alle? Skål |
|
| |||
| |||
| Jep, bare eksperimentere med retning, når du får den, til tider de store har så lav rpms sin svært at regne ud hvilken vej they're blæser.
__________________ "Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Luften vil blæse på den side, der har støtte ribbenene på den.
| |||
| |||
| Cheers Carbon cheers Rik |
|
| |||
| |||
| Intet problem. |