![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Mijnheer de begroting hier
![]() Ok, dus ik kocht een nieuw geval nogmaals dat is wat extra ruimte voor 120mm fans, maar dat alleen wordt geleverd met 1x 120 ventilator op terug voor de uitlaat. Ik keek rond voor een 120mm fan voor de voorkant, zie ik vele fans, maar i dont zien zijn ontworpen voor opname, metterdaad i dont zie niets in verband met inname of uitlaat, denk ik er meestal voor de achterzijde, de zijkant of doet geval ventilatoren werken beide manieren? Ik denk het niet, maar zien het gebrek aan info overal op het web dat de ventilatoren zijn gemaakt voor de inname en het uitlaatsysteem ![]() Ik heb zojuist gevraagd een echt stomme vraag, maar anyhows, misschien iemand wil deze noob rechtdoor en misschien punt me enkele goede ventilatoren voor de koeling van een zaak. De zaak kocht ik was een coolmaster ![]() Cooler Master Elite 335 ATX Any ideas ![]() Elke fans via deze link die ik kan gebruiken? http://www.scan.co.uk/Index.aspx?NT=1-0-8-244-0 Mijn Systeem: Fred
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Uh, een ventilator blaast een manier en de gaatjes zijn helemaal doorheen, dus je kunt mounten beide kanten ..
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Citaat:
Dus ik kan kopen elke 120mm fan helemaal? Sante |
|
| |||
| |||
| Yep, maar experimenteren met de richting als je het, soms de grotere hebben zulke lage RPMs zijn moeilijk te achterhalen welke manier ze waait.
__________________ "Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| De lucht zal waaien uit de kant dat de steun heeft ribben op.
| |||
| |||
| Cheers Carbon cheers RIK |
|
| |||
| |||
| Geen probleem. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Zaak fans - Welke moet uitlaat, waarvan een moet worden inname? | phonealone | Cases & Power Supplies | 1 | 20 jun 2009 04:19 |
| Advies nodig over een aantal geval-fans Ik kocht | jaymoshud | Cases & Power Supplies | 5 | 10 jun 2009 10:16 |
| Dit zal Cooler Master Hyper Z600R Fit Dit ASUS M3A78-EM AM2 + moederbord? | P5200 | CPUs, Moederborden & RAM | 7 | 26 feb 2009 15:39 |
| Advies nodig voor het geval de fans | ilop12 | Algemeen Hardware Chat | 2 | 9 Jan 2009 20:27 |
| Kunt u verbinding geval fans parallel? | cammochris | Cases & Power Supplies | 3 | 20 aug 2008 14:46 |
| Thread Tools | |
| |