![]() |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Mr budsjettet her
![]() Ok, så jeg kjøpte en ny sak igjen som har litt ekstra plass til 120mm vifter, men det kommer bare med 1x 120 vifte på baksiden for eksos. Jeg var på utkikk rundt for en 120mm vifte i front, ser jeg mange fans, men jeg dont se de laget for inntak, infact jeg dont se noe knyttet til inntak eller eksos, jeg antar det meste for bak, side eller gjør saken fans arbeider både måter? Jeg tror ikke, men får mangelfull informasjon hvor som helst på nettet at slike fans er laget for inntak og eksos ![]() Jeg har bare bedt om en reell dumme spørsmål der, men anyhows, kanskje noen ønsker å sette denne noob rett og kanskje peke meg til noen gode vifter for avkjøling en sak. Saken jeg kjøpte var en coolmaster ![]() Cooler Master Elite 335 ATX Ideer ![]() Noen fans fra denne linken at jeg kan bruke? http://www.scan.co.uk/Index.aspx?NT=1-0-8-244-0 Min System: Fred
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Uh, en vifte blåser en måte, og hullene er hele veien gjennom, slik at du kan montere den på begge måter ..
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp.
Min System: 日夏子
|
|
|
|||
|
|||
|
Sitat:
Så jeg kan kjøpe, 120mm vifte i det hele tatt? Skål
|
|
|
|||
|
|||
|
Jepp, bare eksperimentere med retning når du får det, noen ganger større de har så lave RPMer sine vanskelig å finne ut hvilken vei de blåser.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp.
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Luften skal blåse ut på siden som har støtte ribbeina på den.
|
|||
|
|||
|
Cheers Carbon
jubelropet Rik
|
|
|
|||
|