![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hej gutter, jeg søger at få en dejlig vindue side panel til min CoolerMaster CM 690, men jeg er ikke helt sikker hvor kan man købe det. Jeg har set på flere lokaliteter, og den bedste pris jeg kunne finde var dette en http://www.scan.co.uk/Product.aspx?W...source=froogle Prisen synes imidlertid godt, billedet forudsat naturligvis ikke et reelt billede, så jeg er usikker på, om at købe derfra eller ej - jeg vil vælge en dyrere løsning, medmindre jeg er kun 15, så jeg don ' t virkelig har penge til at splash = D. Så længe site synes berettiget, jeg vil købe derfra, men jeg ville bare gerne have din 2 cents inden jeg gå ud og købe det = P [Edit] under kigget på billedet igen, jeg formoder, det kunne være reelle, måske bare en dårlig kameravinkel eller noget, men jeg er mere tilbøjelige til at tro, at dens en idealistisk photoshop produktion = S |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det er ikke et reelt billede - theres ingen dybde, og de fan er naturligvis falsk.
Hvis du rulle til bunden af denne side kan du se deres legitmacy, de har en adresse, fax og telefonnummer på listen, Copyright, de har ASO fik et antal - jeg har glemt hvad det hedder .. når en anden site slags sponsorer dem, hvis du vil - på den nederste der, hvoraf de fleste link til deres respektive site. Hvis de er falske, har de en tendens til ikke at link, spørg mig ikke hvorfor (hvor hårdt er det, jeg kender), de bare ikke synes også, eller de ikke gider at sætte den på alle. Det er ikke en billig og hurtig websted, er det godt, der er fastlagt, og temmelig store, de er ikke kun i det for sige 5 personer, der måtte bestille en Coolermaster vindue, der aldrig kommer. Der er ingen fortjeneste i, at der på alle, site ville koste måde mere. Når det er sagt, det ville b billigere at gøre dig selv, få nogle £ 2.99 akryl fra et websted i en anden tråd, jeg kan finde for dig, og skære et hul i siden panel med en dremel, puslespil, båndsav eller rulle så, og lim den akryl ark over rælingen panel. Mit system: FordyPC
|