vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Kotelot & Virtalähteet

Register

CoolerMaster CM 690 sivuikkunan paneeli - mistä ostaa?

Reply

Thread Tools
Old 31. päivästä toukokuuta 2009, 04:52
Uusi Jäsen

Default CoolerMaster CM 690 sivuikkunan paneeli - mistä ostaa?

Hei kaverit, olen tarkastelemalla saada kiva ikkuna puolella paneeli minun CoolerMaster CM 690, mutta en ole täysin varma, mistä se ostetaan. Olen tutkinut useita sivustoja, ja paras hinta voisin löytää oli tätä http://www.scan.co.uk/Product.aspx?W...source=froogle
Hinta tuntuu hyvältä, mutta kuvan jos ei tietenkään ole todellinen kuva, niin olen epävarma siitä, ostaa sieltä tai ei - Minä valitsen kalliimpi vaihtoehto, paitsi Olen vain 15, joten älä t todella on rahaa splash = D. Niin kauan kuin sivusto tuntuu oikeutetulta, I'll ostaa sieltä, mutta olin aivan samoin, niin saat 2 senttiä, ennen kuin voin mennä ja ostaa se = P

[Edit] ottaa Katsoin kuvan uudelleen, kai se voi olla todellinen, ehkä vain huono kamerakulmaa tai jotain, mutta olen enemmän taipuvainen uskomaan, että sen idealistinen retusoi tuotanto = S
Old 31. päivästä toukokuuta 2009, 07:44
Rahoittajien ryhmän

Default CoolerMaster CM 690 sivuikkunan paneeli - mistä ostaa?

Se ei ole todellinen kuva - Theres no syvyyttä ja tuuletin on tietenkin vale.

Jos selaa alaosassa että sivulla näet niiden legitmacy niillä on osoite, faksi-ja puhelinnumero luettelossa, copyrighting, they've aso sai useita - Unohdan mitä on sanottu .. kun toisen sivuston luontoissuorituksina sponsoreita niitä, jos - pohjassa siellä, joista useimmat linkin omille paikassa.

Jos he väärennös, ne eivät yleensä linkki, älkää kysykö minulta, miksi (kuinka vaikeaa se on, tiedän) ne vain eivät liikaa, tai ne eivät vaivaudu ottamaan klo kaikki.

Se ei ole halpa ja nopea sivusto, se on myös vahvistettu, ja aika iso, se ei ole pelkästään se, että esimerkiksi 5 ihmistä, jotka saattavat tilata Coolermaster ikkuna että koskaan tulee.

There's no voittomarginaali on, että kaikilla, sivuston kustannukset paremmin.

Tämän sanottuani, olisi b halvemmaksi tehdä itse, saat noin £ 2.99 akryyli peräisin sivuston toisessa säikeen löydän teille, ja leikkaa aukon sivussa paneelin kanssa DREMEL, palapelin, vannesaha tai siirry näki, ja liima akryylilasikotelo arkin yli puolella paneeli.
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Ongelma ohjauspaneeli - Ohjauspaneeli tapana avata Violaferoz Windows-käyttöjärjestelmät 1 14th Jun 2009 05:40
Vapaa Window paneelin Sonata III 500 4D (Fordy (Ford) Ollie Kotelot & Virtalähteet 2 20 Jan 2009 09:28
AVG kinostavaa Kohti The Dark Side? evilfantasy Virusten, vakoiluohjelmien & Security 13 8. Maaliskuu 2008 15:10
Asiat .. coolermaster tai muita Cew27 Kotelot & Virtalähteet 2 4th Joulukuu 2007 11:02
Katoamassa puolella bar saminh Windows-käyttöjärjestelmät 3 2. Joulukuu 2007 14:23
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.