mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Cases & Power Supplies

Register

CoolerMaster CM 690 side window panel - Waar te koop?

Reply

Thread Tools
Old 31 mei 2009, 04:52
Nieuw Lid Fractie

Default CoolerMaster CM 690 side window panel - Waar te koop?

Hi guys, ik ben op zoek op het verkrijgen van een mooi venster zijwand voor mijn CoolerMaster CM 690, maar ik ben niet helemaal zeker waar te kopen. Ik heb op verschillende sites, en de beste prijs ik kon vinden was dit een http://www.scan.co.uk/Product.aspx?W...source=froogle
De prijs lijkt goed is, maar het beeld is natuurlijk niet bepaald een reëel beeld, dus ik ben niet zeker of er van te kopen of niet - ik zou kiezen voor een duurdere optie, behalve ik ben pas 15, dus ik doe ' t echt geld splash = D. Zolang de site lijkt legitiem, I'll aankoop vanaf daar, maar ik wilde alleen maar even om je 2 cent, voordat ik ga het kopen = P

[Edit] Na gekeken naar het beeld weer, ik veronderstel dat het kan echt, misschien gewoon een slechte camera hoek of zoiets, maar ik ben meer geneigd om te denken dat het is een idealistische photoshop productie = S
Old 31 mei 2009, 07:44
Donor Groep

Default CoolerMaster CM 690 side window panel - Waar te koop?

Het is niet een echte foto - theres geen diepte aan en de ventilator is duidelijk nep.

Als je naar de onderkant van de pagina zie je hun legitmacy, ze hebben een adres, fax-en telefoonnummer vermeld, copyrighting, ze aso heb een aantal - ik ben vergeten hoe het heet .. wanneer een andere site soort sponsors hen, als je wil - op de bodem daar de meeste van die link naar hun eigen site.

Als ze nep, ze meestal niet te koppelen, Vraag me niet waarom (hoe moeilijk is het, ik weet het) ze gewoon niet te vaak, of ze niet de moeite om het op alle.

Het is niet een goedkope en snelle site, het is goed opgezet en uitgevoerd, en heel groot, ze zijn niet alleen in het voor het zeggen 5 personen die kunnen bestellen Coolermaster venster dat nooit komt.

Er is geen winstmarge in dat op alle, site kost veel meer.

Dat gezegd hebbende, zou b goedkoper te doen jezelf, krijgen sommige GBP 2,99 acryl van een site in een andere draad ik kan vinden voor je, en knip een gat in de zijkant met een Dremel, puzzel, band zag of ga zagen, en lijm de acrylaat plaat op de zijkant.
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Probleem in bedieningspaneel - Bedieningspaneel wont open Violaferoz Windows besturingssystemen 1 14 jun 2009 05:40
Clear Window Panel voor Sonata III 500 4D (Fordy (Ford) Ollie Cases & Power Supplies 2 20 Jan 2009 09:28
AVG Drifting Towards The Dark Side? evilfantasy Virus, spyware & Security 13 De 8 maart 2008 15:10
Gevallen .. coolermaster of andere Cew27 Cases & Power Supplies 2 4 Dec 2007 11:02
Verdwijnende side bar saminh Windows besturingssystemen 3 2nd Dec 2007 14:23
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.