mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Bærevesker & Strømforsyning

Register

CoolerMaster CM 690 side vinduet panel - hvor du kan kjøpe?

Reply

Thread Tools
Old 31 mai 2009, 04:52
New Member Group

Default CoolerMaster CM 690 side vinduet panel - hvor du kan kjøpe?

Hei folkens, jeg ser på å få et fint vindu side panel for min CoolerMaster CM 690, men jeg er ikke helt sikker på hvor du kjøper den. Jeg har sett på flere områder, og den beste prisen jeg kunne finne var dette en http://www.scan.co.uk/Product.aspx?W...source=froogle
Prisen virker bra, men bildet har oppgitt, er åpenbart ikke et reelt bilde, så jeg er usikker på om du skal kjøpe fra det eller ikke - jeg ville velge en dyrere alternativ, bortsett fra jeg bare 15, så jeg vet ikke egentlig har penger til splash = D. Så lenge området virker legitim, jeg vil kjøpe fra der, men jeg ville bare å få 2 cents før jeg gå og kjøpe det = P

[Rediger] Etter å ha sett på bildet igjen, jeg antar det kan være ekte, kanskje bare en dårlig kameravinkel eller noe, men jeg er mer tilbøyelig til å tro at en idealistisk photoshop produksjon = S
Old 31 mai 2009, 07:44
Donor Group

Default CoolerMaster CM 690 side vinduet panel - hvor du kan kjøpe?

Det er ikke et reelt bilde - Theres no dybde til det og fan åpenbart falske.

Hvis du blar til bunnen av siden du se deres legitmacy, de har en adresse, faks og telefonnummer oppført, copyrighting, de har Aso ble en rekke - Jeg glemmer hva det heter .. når et annet område slags sponsorer dem, hvis du vil - på bunnen der, de fleste med lenke til deres respektive område.

Hvis de er falske, de pleier ikke å lenke, ikke spør meg hvorfor (hvor hardt det er, jeg vet) de bare pleier ikke for, eller de ikke bekymre seg for å sette på i det hele tatt.

Det er ikke en billig og rask området, er det vel lagt ut, og ganske store, de er ikke bare i det for si 5 personer kan bestille en Coolermaster vinduet som aldri kommer.

Det er ingen fortjeneste margin i det hele tatt, område ville koste måten mer.

Når det er sagt, ville det b billigere å gjøre selv, få noen £ 2.99 akryl fra et område i en annen tråd jeg kan finne for deg, og skjære hull i siden panel med en dremel, puslespill, band så eller bla så, og Limet i akryl laken over siden panel.
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Problem i kontrollpanelet - Kontrollpanel wont åpen Violaferoz Windows-operativsystemer 1 14 juni 2009 05:40
Clear Window Panel for Sonata III 500 4D (Fordy (Ford) Ollie Bærevesker & Strømforsyning 2 20 januar 2009 09:28
AVG drivende Towards The Dark Side? evilfantasy Virus, spionprogrammer og sikkerhet 13 8 mars 2008 15:10
Bærevesker .. coolermaster eller andre Cew27 Bærevesker & Strømforsyning 2 4 desember 2007 11:02
Forsvinning side bar saminh Windows-operativsystemer 3 2 desember 2007 14:23
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.