![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hej killar, Jag ser till att få ett trevligt fönster sidopanelen för min CoolerMaster CM 690, men jag är inte helt säker på var du köper den. Jag har tittat på flera platser, och det bästa priset jag kunde hitta var detta en http://www.scan.co.uk/Product.aspx?W...source=froogle Priset verkar bra, men bilden som ges är givetvis inte en riktig bild, så jag är osäker på om att köpa från det eller ej - skulle jag välja ett dyrare alternativ, utom jag är bara 15, så jag vet inte riktigt har pengar att stänk = D. Så länge anläggningen är legitima, jag ska köpa därifrån, men jag skulle bara vilja få dina 2 cent innan jag går och köper den = P [Edit] med tittade på bilden igen, jag antar att det kan vara verkliga, kanske bara en dålig kameravinkel eller något, men jag är mer benägen att tro att en idealistisk Photoshop produktion = S |
|
| |||
| |||
| Det är inte en verklig bild - Theres no djup till det och fläkten är uppenbart falska. Om du bläddrar till botten med den sidan du ser deras legitmacy, de har en adress, fax och telefonnummer anges, copyrighting, de har Aso har ett antal - Jag har glömt vad det heter .. när en annan webbplats slags sponsrar dem, om du kommer - på botten där, i de flesta fall länkar till deras respektive webbplats. Om de är falska, de tenderar att inte länka, fråga mig inte varför (hur svårt är det, jag vet) att de bara brukar inte för, eller att de inte bry sig om att sätta på alls. Det är inte en billig och snabb site, det är väl utförda, och ganska stora, de är inte bara i det för att säga 5 människor som kanske för en Coolermaster fönster som aldrig kommer. Det finns ingen vinstmarginal i det alls, plats skulle kosta mycket mer. Med detta sagt, det skulle b billigare att göra själv, få lite £ 2.99 akryl från en plats i en annan tråd jag kan hitta åt dig och skära ett hål i sidopanelen med en dremel, pussel, bandsåg eller bläddra såg och lim i akryl plåt över sidopanelen. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Problem i kontrollpanelen - Kontrollpanel wont öppna | Violaferoz | Windows-operativsystem | 1 | 14 juni 2009 05:40 |
| Rensa selektionspanelen för Sonata III 500 | 4D (Fordy (Ford) Ollie | Cases & Power Supplies | 2 | 20 januari 2009 09:28 |
| AVG drivande Mot mörka sida? | evilfantasy | Virus, spionprogram och säkerhet | 13 | 8 mars 2008 15:10 |
| Fall .. coolermaster eller andra | Cew27 | Cases & Power Supplies | 2 | 4 december 2007 11:02 |
| Disappearing sida bar | saminh | Windows-operativsystem | 3 | 2 december 2007 14:23 |
| Thread Tools | |
| |