mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Cases & Power Supplies

Register

Coolermaster dilemma - Cosmos 1000 eller Cosmos S?

Reply

Thread Tools
Old 8 juni 2009, 18:44
RCI
New Member Group

Default Coolermaster dilemma - Cosmos 1000 eller Cosmos S?

Hej killar, återigen är detta inte ett fall mod, men hey: rolleyes: Jag har varit med tanke på Cosmos 1000 ett tag nu, och jag planerar på att köpa en för att ersätta min Coolermaster CM 690, som jag vill ha en full tower snarare än i mitten av tornet. Planen var allt väl, och skulle komma att förverkligas någon gång i höst när jag köpte min nya GTX 260 och räddade upp det kapital som behövs, men jag tittade på Coolermaster webbplats häromdagen och insåg att de Cosmos 1000 nu har aa bror, den Cosmos S. Jag har tittat på Cosmos S och jag gillar det, med alla de stora fläktar och beröra känsliga knappar, men det har inte samma funktioner som jag tyckte om Cosmos 1000, såsom sund proofing och tråd stoppning. Jag hoppades för några anständiga åsikter på båda fallen, för att hjälpa mig komma till en slutsats. = P

tnx
Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
Gateway Intel Pro/1000 MT WPA problem clearerror Nätverk, Modem & VoIP 0 13 juni 2009 18:03
CoolerMaster CM 690 sidor selektionspanelen - Var köpa? rosemouse Cases & Power Supplies 1 31 maj 2009 07:44
Dilemma urmaserendipity85 Multimedia & Codecs 3 8 maj 2008 23:10
Fall .. coolermaster eller andra Cew27 Cases & Power Supplies 2 4 december 2007 11:02
USB 2.0 Dilemma Plusi General Hardware Chat 1 17 november 2007 03:32
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.