![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Min søn har bygget sin Pc til et skrivebord enhed & er fodret op med at gennemgå nedenunder for at starte det op.
Han ønsker at passe et skifte til hans virkelige desk top bare at tænde den. Nogen idéer? |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Alle bundkort har to ben, at når shorted effekt på pc'en. At når knappen om sagen fører til.
Du kan få en gammel sag, rip out det skifte / bly og udvide den, så forbinde den ene ende til den mobo i stedet for det nuværende bly og placere knappen slutningen på den nye skrivebord. Du kan også rippe den nuværende én fra tilfældet, og lige omfang bly. Mit system: Hybr! D
|
|
|
|||
|
|||
|
Tak for en sådan hurtig og let forståelige svar.
I ll være med ham i morgen og give det videre. Tak igen. |
|
|
|||
|
|||
|
Rip ud af den nuværende og udvide føringen 961 vil dette være enkel, men vil løse dit problem, eller han kunne gå ind i BIOS, hvis mobo har denne mulighed, og indstil det til at starte op (tændt) med et bestemt ord en apssword skrev i tastatur, og klik på Enter-tasten.
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Jeg kan prøve at dette mig, tak for at bede Q og takket fyre for info
|
|||||||||||||
|
|||||||||||||
|
Citat:
Jeg troede, USB-enheder som tastaturer wern't aktiv indtil efter BIOS?? Mit system: FordyPC
|
|
|
|||
|
|||
|
Nr. det er possilb EON min gamle 939 mobo jeg havde det setup og ingen BIOS kontrol for at se, om de arbejder Thats når du får energibesparelser skærmen op det blinker på tastaturet ectt, men de er levende foder aslong som sluttet og pc'en off så du skriver adgangskoden, og tryk på Enter.
|
|||
|
|||
|
Så det er ikke tilgængelige på alle mobo derefter??
Bare en funktion på visse dem? |