![]() |
|
| |||
| |||
| Min sønn har bygget sin Pc til et skrivebord enhet og er lei av gjennomgangen under for å starte den opp. Han vil passe en bryter til hans real skrivebord bare å slå den på. Noen ideer? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hver hovedkort har to pinner at når shorted effekt på PCen. At der knappen på sak fører til.
Du kan få en gammel sak, rive ut det bytte / bly og utvide den, og deretter koble den ene enden til mobo i stedet for den nåværende ledelsen og plasserer knappen slutten på den nye desk. Du kan også rive ut gjeldende ett tilfelle og kun grad bly. Min System: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| Tusen takk for en rask og lett forstås respons. I; ll være med ham i morgen og passerer den på. Takk igjen. |
|
| |||
| |||
| Rip ut nåværende og utvide føre 961 vil dette være enkelt, men vil løse problemet, eller han kunne gå inn i BIOS hvis mobo har dette alternativet, og sett den til å starte opp (strømmen) med et bestemt ord en apssword skrevet i tastaturet og trykk på Enter-tasten. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg kan prøve dette selv, takk for at du ber Sp og takket gutta for info
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Sitat:
Jeg trodde USB-enheter som tastatur wern't aktiv før etter BIOS? Min System: FordyPC
|
|
| |||
| |||
| No er det possilb EON min gamle 939 mobo jeg hadde det oppsett og ingen BIOS sjekker for å se om de fungerer dvs når du får energisparing skjermen opp det blinker på tastaturet ectt, men de er live feed aslong som plugges inn og PC-off så du skriver inn passordet og trykk på Enter.
__________________ (My Life) [Computers-Laptops-xbox360-Music-TV-Film-] College studying for min grad i databehandling. |
|
| |||
| |||
| Så det er ikke tilgjengelig på alle mobo da?? Bare en funksjon på bestemte seg? |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Min PC Powers opp når Lysnett er slått på, men ikke støvel eller Bleep. | ducepowell | General Hardware Chat | 2 | 18 november 2009 09:54 |
| Power Switch og Slukke | stevencarter | Bærevesker & Strømforsyning | 1 | 9 oktober 2009 10:31 |
| HP Pavilion Strømknapp Blinker Men nei Boot opp | webby242424 | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 0 | 16 juni 2009 10:12 |
| Custom Build Vil ikke Boot - Intel Core 2 Duo 3,0 GHz og Gigabyte EP45-UD3R | jonathon8860 | General Hardware Chat | 3 | 14 mars 2009 08:09 |
| Problem med svært treg oppstart etter strømbrudd | Novac | Windows-operativsystemer | 4 | 21 desember 2007 11:32 |
| Thread Tools | |
| |