![]() |
|
| |||
| |||
| Så jeg fik et nyt skærmkort sammen med nogle RAM, og når jeg har installeret dem, min computer ikke vil starte op og blæser i min strømforsyning gik sindssygt. Min nuværende system specs er: 200 Watt PSU Pentium 4 - 3.2 GHZ 120 GB HDD 512 MB RAM DDR PC3200 Sound Blaster Audigy 2 ZS Radeon 9200 - 128 MB RAM DDR Jeg ønsker at installere et Radeon X1600 Pro, som har 512 MB RAM DDR2 og 2 GB RAM DDR2, men computeren ikke fungerer sammen med dem der er installeret. Er det på grund af en lav PSU eller er det noget andet? |
|
| |||
| |||
| Hej og velkommen til TCF. Ja, du seriøst behov for opgraderet din PSU. Tag et kig på denne PSU Regnemaskine. Regards Howard. |
|
| |||
| |||
| Tak for hjemmesiden! Hidtil har den anbefaler 307 watt, så skal jeg gå langt ud over, ligesom 600 watt PSU til fremtidige opgraderinger eller bare gå til en 350 eller 400 watt PSU? Også, betyder den type RAM (DDR og DDR2 i mit tilfælde) anliggende, når du skifter grafikkort eller RAM? |
|
| |||
| |||
| I `d anbefale en PSU på omkring 450 til 500 watt. Dine ram ikke, «t anliggende, når du skifter grafikkort. Hvis du beslutter at tilføje mere ram, bare være sikker på, at det passer dig eksisterende ram. It `s ikke en god idé at blande mærker / størrelser / hastigheder på RAM. Regards Howard. |
|
| |||
| |||
| Betyder det, at jeg bør ikke opgradere fra en DDR til en DDR2 når jeg ændre RAM? Jeg regner med at tage ud DDR helt og erstatte det med DDR2, ville at arbejde på alle? |
|
| |||
| |||
| Dit mobo manual vil fortælle dig, hvilken type RAM det bruger. Sørg for, at du kun bruger den anbefalede type RAM. Regards Howard. |
|
| |||
| |||
| Cool, tak for alle jeres hjælp! |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Hvad er de 115 og 320 Bag Power Supply? | boywash12 | Cases & Strømforsyninger | 10 | 27 juli 2009 23:53 |
| Strømforsyning | carpious | Cases & Strømforsyninger | 2 | 1 januar 2008 14:44 |
| CPU strømforsyning. | ukmm | CPU, bundkort og RAM | 2 | 12th Dec 2007 07:25 |
| Power Supply Q | grahamgb | Cases & Strømforsyninger | 1 | 5 december 2007 01:14 |
| New Power Supply | Varg | Laptops, Mobiles & PDA'er | 1 | 7 november 2007 14:30 |
| Thread Tools | |
| |