![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Joten sain uuden näyttösovittimen yhdessä joidenkin RAM ja kun olen asentanut ne, minun tietokone ei käynnisty ja tuulettimen minun virtalähde oli menossa hullu. Oma nykyinen järjestelmä tiedot ovat: 200 Watt PSU Pentium 4 - 3.2 GHz 120 Gt kiintolevy 512 Mt RAM-muistia DDR PC3200 Sound Blaster Audigy 2 ZS Radeon 9200 - 128 Mt RAM-muistia DDR Haluan asentaa Radeon X1600 Pro, joka on 512 Mt RAM DDR2 ja 2 Gt RAM DDR2, mutta tietokone ei toimi niiden kanssa asennettuna. Onko tämä siksi, että alhainen PSU vai onko se jotain muuta? |
|
| |||
| |||
| Hei ja tervetuloa TCF. Kyllä, olet vakavasti tarvitse päivittää teidän PSU. Tutustu tämän PSU Laskin. Regards Howard. |
|
| |||
| |||
| Thanks for the website! Toistaiseksi se suosittelee 307 wattia niin minun pitäisi mennä yli siitä, että esimerkiksi 600 wattia PSU tulevia päivityksiä tai vain mennä 350 tai 400 W PSU? Myös, onko tyyppi RAM (DDR-ja DDR2 minun tapauksessani) asia, kun muuttuviin näyttösovittimien tai RAM-muistia? |
|
| |||
| |||
| I `d suositella PSU noin 450 500 wattia. Sinun ram ei "ole väliä, kun muuttuviin näyttösovittimien. Jos et päättää lisää ram, vain olla varma, että se vastaa sinulle nykyisten ram. It `s ei ole hyvä ajatus sekoitetaan tuotemerkit / koko / nopeus ram. Regards Howard. |
|
| |||
| |||
| Tarkoittaako se, että minun ei pitäisi olla päivitetään DDR joka DDR2 kun voin vaihtaa RAM? Aion ottaa esiin DDR kokonaan ja korvata sen kanssa DDR2, olisi, että työ ollenkaan? |
|
| |||
| |||
| Sinun mobo käsikirja kertoo, millaista ram se käyttää. Varmista, että käytät ainoastaan suositellaan tyyppi ram. Regards Howard. |
|
| |||
| |||
| Jäähdytetään, kiittää teitä kaikkia teidän apuanne! |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Mitkä ovat 115 ja 320 takana virtalähde? | boywash12 | Kotelot & Virtalähteet | 10 | 27. Jul 2009 23:53 |
| Virransyöttö | carpious | Kotelot & Virtalähteet | 2 | 1. Jan 2008 14:44 |
| CPU virtalähde. | ukmm | CPUs, Emolevyt & RAM | 2 | 12. Joulukuu 2007 07:25 |
| Power Supply Q | grahamgb | Kotelot & Virtalähteet | 1 | 5. Joulukuu 2007 01:14 |
| Uusi Power Supply | Susi | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 1 | 7. marraskuu 2007 14:30 |
| Thread Tools | |
| |