mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Cases & Strømforsyninger

Register

Har jeg brug for en ny PSU?

Reply

Thread Tools
Old 8. juni 2009, 12:22
Ny Medlem Gruppen

Default Har jeg brug for en ny PSU?

Hej alle.

Dette er mit første indlæg. Tak på forhånd, til at læse.

I sidste uge mit skrivebord nægtede at starte. Min bærbar gik dagen efter!

Jeg tog dem til en butik i byen og bad om en diagnose. Næste dag fik jeg en meddelelse, der fortæller mig computerne blev fastsat. Jeg var lidt irriteret cos I'd kun bedt om en diagnose, men hey ho.

Den PSU på skrivebordet var blevet erstattet. Nu, når jeg tilsluttet og tændt, blæseren startede, men der var ingen effekt på alle fra grafikkortet. Jeg ringede til ham og han fortalte mig, at der havde været nogle problemer med harddiske. Så jeg taget ud af stikket, og det virkede. Så jeg byttes over, og det virkede. Så en harddisk på et tidspunkt, er OK.

Mit spørgsmål er, har jeg brug for en mere kraftfuld PSU? Her er de uslebne specs:

AMD dual core processor.
Nvidia 8500 GT-grafikkort.
SoundBlaster Audigy Platinum.
En 160 GB SATA harddisk.
En 60GB ATA (Jeg mener ... en ældre type harddisk).
DVD rewriter.
1GB RAM.

Han fandt ud af stegt 400W PSU og erstattet den med en billig søger 300 W PSU. De to harddiske fungeret udmærket sammen før PSU gik.

Jeg er fristet til at købe en god kvalitet 400W PSU og lægge det i mig selv. Er dette en god idé?

Alle input vil være velkommen.

Tak for læsning!

Jim
Old 8. juni 2009, 14:29
Donor-Gruppen

Det er helt sikkert den første ting du kan gøre, ingen garanti for at være den sidste. Hvis han sættes i en billig PSU derefter at kunne være problemet.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. "

Mit system: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2.13 -> 3.01ghz
Bundkort:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM Hukommelse:
2GB Patriot Extreme Performance
Grafikkort (r):
PNY 8800GTS 320MB
Lydkort:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Harddisk (e):
80 GB + 500 GB
Optisk drev (r):
2x SATA
Sag / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Køling:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm toppen
Network / Internet:
Qwest
Monitor (s):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 8. juni 2009, 15:10
Ny Medlem Gruppen

Ja det ville helt sikkert være et led i aktion. Jeg vil give det en gå. At være ærlig, ville jeg have gjort det allerede, hvis den bærbare computer ikke var gået ned på samme tid. Jeg ønsker at få mere fortrolig med bearbejdning af computere, så jeg don t er nødt til at stole på andre.

Under alle omstændigheder håber jeg, det virker. Jeg kan ikke forstå, hvorfor de to harddiske ikke vil arbejde sammen længere. Det eneste, der er ændret er PSU.

Skål!
Old 9. juni 2009, 07:45
Medlem Gruppen

2 harddiske trække mere strøm end 1, måske den ekstra harddisk er bare for meget for crappy PSU til at håndtere? kun et forslag tankerne dig.
Old 9. juni 2009, 09:12
Ny Medlem Gruppen

Hej

Ja det er, hvad jeg tænker. Han fortalte mig, jeg tog fejl, men jeg er ikke særlig imponeret over ham. Da jeg tog af PC'en i spurgte jeg ham for en diagnose, for at se, hvad der var galt. Så han stak denne 300 W Jeantech PSU derind uden at kontrollere den med mig. Nu er det lyder som der er en helikopterlandingsplads på kontoret. Når jeg bragte det hjem ville det ikke engang starte op cos de to harddiske var begge tilsluttet. Nogle service huh.

Det er i orden nobel på mo med en harddisk afbrudt. Kun med en på et tidspunkt selv. I'll DIY næste gang.

Skål

Jim
Old 9. juni 2009, 12:03
Medlem Gruppen

Deres altid bedst at gøre det selv! Og hvis i tvivl, kommer her :-)
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.