vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Kotelot & Virtalähteet

Register

Tarvitsenko Uusi PSU?

Reply

Thread Tools
Old 8 kesäkuu 2009, 12:22
Uusi Jäsen

Hei kaikille.

Tämä on minun ensimmäinen viesti. Kiitos, etukäteen, lukemisessa.

Viime viikolla työpöydälle kieltäytyi käynnisty. Oma kannettava tietokone meni päivän jälkeen!

Otin ne kauppaan kaupungissa ja pyysi diagnoosin. Seuraavana päivänä sain ilmoituksen minulle tietokoneista oli vahvistettu. Olin hieman harmitti cos I'd vain pyysi diagnoosi mutta hey ho.

The PSU-työpöydän oli korvattava. Nyt, kun kytketty ja päällä, tuuletin alkoi, mutta ei ollut lähtötehoa kaikki grafiikkakorttiin. Soitin kaveri, ja hän kertoi minulle, että olisi ollut hieman ongelmia, että kovalevyjä. Joten irti, ja se toimi. Sitten vaihtoivat yli, ja se toimi. Joten yksi kiintolevy kerrallaan on Ok.

Kysymykseni on, minun on tehokkaampi PSU? Tässä ovat karkeita tiedot:

AMD kahden ytimen prosessori.
Nvidia 8500 GT-näytönohjaimen.
SoundBlaster Audigy Platinum.
Yksi 160 Gt SATA kiintolevylle.
Yksi 60GB ATA (mielestäni ... vanhempi tyyppi kovalevy).
DVD rewriter.
1 Gt RAM-muistia.

Hän otti pois paistettu 400W PSU ja korvanneet sen halpa HAKU 300W PSU. Kaksi kovalevyt toiminut hyvin yhdessä ennen PSU meni.

Olen houkutusta ostaa laadukas 400W PSU, ja pannaan se itse. Onko tämä hyvä ajatus?

Kaikkien panos on kiitollisena vastaan.

Kiitos käsittelyssä!

Jim
Old 8 kesäkuu 2009, 14:29
Rahoittajien ryhmän

Se on varmasti ensimmäinen asia, mitä voit tehdä, ei takaa olla viimeinen. Jos hän ottaa halpa PSU sitten, että ongelma voi olla.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. "

My System: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2,13 -> 3.01ghz
Emolevy:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM-muisti:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Äänikortti:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Kiintolevy (t):
80 Gt + 500 Gt
Optinen asema (t):
2x SATA
Asia / PSU:
Antec 900 +620 W AeroCool zeroDBA
Jäähdytys:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm alkuun
Network / Internet:
Qwest
Monitor (t):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 8 kesäkuu 2009, 15:10
Uusi Jäsen

Kyllä se varmasti on yksi tapa toimia. I'll antaa sen mennä. Jos haluat olla rehellinen, olin tehnyt sen jo, jos tietokone ei ole laskenut samaan aikaan. Haluaisin saada enemmän perehtynyt työ tietokoneiden joten Don; t on turvauduttava muihin.

Oli miten oli, toivon, että se toimii. En voi ymmärtää, miksi kaksi kiintolevyä eivät toimi enää. Ainoa asia, joka on muuttunut on PSU.

Hurraa!
Old 9 kesäkuu 2009, 07:45
Jäsen

2 kovalevyt kiinnittää enemmän tehoa kuin 1, ehkä ylimääräistä kiintolevy on vain paljon, että kehno PSU käsitellä? vain ehdotus ota huomioon.
Old 9 kesäkuu 2009, 09:12
Uusi Jäsen

Hei

Kyllä se on mitä olen ajattelua. Hän kertoi minulle, olin väärässä, mutta en ole kauhean vaikuttunut hänen kanssaan. Kun otin PC pyysin häntä diagnoosi, jotta nähdään, mikä oli väärin. Sitten hän juuttunut tähän 300W Jeantech PSU siellä tarkistamatta sen minulle. Nyt se kuulostaa olemassa helikopterin laskeutuminen toimistossa. Kun Toin sen kotiin se ei edes käynnisty cos kahden kovalevyt olivat molemmat kytketty. Osa palvelun huh.

Se toimii hyvin on mo, yksi kovalevy irti. Vain yksi kerrallaan vaikka. I'll DIY ensi kerralla.

Hurraa

Jim
Old 9 kesäkuu 2009, 12:03
Jäsen

saat aina parasta tehdä se itse! Ja jos on epävarma, tule tänne :-)
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.