mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Cases & Power Supplies

Register

Moet ik een nieuwe PSU?

Reply

Thread Tools
Old 8 jun 2009, 12:22
Nieuw Lid Fractie

Default Moet ik een nieuwe PSU?

Hallo iedereen.

Dit is mijn eerste post. Thanks in advance, voor het lezen.

Afgelopen week mijn bureaublad weigerde te starten. Mijn laptop ging de dag na!

Ik nam ze een winkel in de stad en vroeg om een diagnose te stellen. De volgende dag kreeg ik een bericht vertelt me de computers werden vastgesteld. Ik was een beetje boos want ik wil alleen gevraagd om een diagnose, maar hey ho.

De PSU op het bureaublad was vervangen. Nu, als ik aangesloten en ingeschakeld, wordt de ventilator gestart, maar er was geen output op alle uit de grafische kaart. Ik belde de man en hij vertelde me dat er sprake was van een probleem met de harde schijven. Dus ik een unplugged en het werkte. Dan heb ik over, en het werkte. Dus een harde schijf in een tijd is Ok.

Mijn vraag is, heb ik een meer krachtige PSU? Hier zijn de ruwe specs:

AMD dual core processor.
NVIDIA 8500 GT grafische kaart.
SoundBlaster Audigy Platinum.
Een 160-GB SATA harde schijf.
Een 60GB ATA (denk ik ... een oudere type harde schijf).
DVD-rewriter.
1GB RAM.

Hij nam de gebakken 400W PSU en te vervangen door een goedkope zoekt 300W PSU. De twee harde schijven werkt perfect samen voor de PSU ging.

Ik ben geneigd tot de aanschaf van een goede kwaliteit 400W PSU en zet deze in mezelf. Is dit een goed idee?

Alle input wordt dankbaar ontvangen.

Bedankt voor het lezen!

Jim
Old 8 jun 2009, 14:29
Donor Groep

Het is zeker het eerste wat je kunt doen, geen enkele garantie voor de laatste keer zijn. Als hij in een goedkoop PSU dan is dat misschien het probleem.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. "

Mijn Systeem: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2.13 -> 3.01ghz
Moederbord:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM Geheugen:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Sound Card:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Hard Drive (s):
80GB + 500GB
Optische Drive (s):
2x SATA
Case / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Koeling:
4x 120mm Yate Loon-200mm + top
Netwerk / Internet:
Qwest
Monitor (s):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 8 jun 2009, 15:10
Nieuw Lid Fractie

Ja, het zou zeker een cursus van actie. Ik geef het een gaan. Om eerlijk te zijn, ik zou hebben gedaan indien zij reeds de laptop niet had afgenomen tegelijk. Ik wil graag meer vertrouwd met de werking van computers, dus ik doe, niet te vertrouwen op anderen.

Hoe dan ook, ik hoop dat het werkt. Ik kan niet begrijpen waarom de twee harde schijven werkt niet meer samen. Het enige dat er veranderd is de PSU.

Sante!
Old 9 jun 2009, 07:45
Lid Fractie

2 harde schijven trekken meer macht dan 1, misschien de extra harde schijf is gewoon te veel voor de crappy PSU te behandelen? slechts een suggestie gedachten jou.
Old 9 jun 2009, 09:12
Nieuw Lid Fractie

Hoi

Ja dat is wat ik denk. Hij vertelde me dat ik verkeerd was, maar ik ben niet erg de indruk van hem. Toen ik de PC in vroeg ik hem voor een diagnose heeft gesteld, om te zien wat er mis was. Daarna stak hij dit 300W PSU Jeantech er zonder na te gaan met mij. Nu het klinkt alsof er een helikopter landing in het kantoor. Toen ik het huis zou het zelfs niet opstarten cos de twee harde schijven zijn beide aangesloten. Sommige service he.

Het werkt prima op de ma, met een harde schijf losgekoppeld. Alleen met een op een moment wel. Ik doe-het-zelf de volgende keer.

Sante

Jim
Old 9 jun 2009, 12:03
Lid Fractie

je altijd het beste doen het zelf! En in geval van twijfel, kom hier :-)
Reply

Register

Bladwijzers
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.