mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Cases & Strømforsyninger

Register

Er et system skal være fuldt bygget til sag fans til at arbejde

Reply

Thread Tools
Old 16. juni 2009, 20:02
Ny Medlem Gruppen

Default Er et system skal være fuldt bygget til sag fans til at arbejde

Dette er min første system, jeg nogensinde har opbygge så jeg er temmelig ny på alt dette og har brug for hjælp. Mine fans har to 4 pin molex stik en kvindelig og en mandlig Jeg tilsluttede ventilatorer 4 pin mandlige stikket til min strømforsynings 4 pin perifere det tog nogle anstrengelser for at komme i, men passer. Da jeg vendte min strømforsyning om intet er sket. Jeg har kun tilfældet, strømforsyning og 3 fans Jeg tænkte på, hvis du havde brug for hele systemet er bygget i orden for dem at arbejde? og intet skal være forbundet med den kvindelige 4 pin molex stik? fordi lige nu jeg ikke har dem tilsluttet til noget. Ret mig, hvis jeg gjorde nogle ting forkert eller du ved, hvad problemet er.
Old 17. juni 2009, 04:10
Administrator Gruppen

Default Er et system skal være fuldt bygget til sag fans til at arbejde

Ja, du skal bruge systemet er bygget til dem at arbejde. Den PSU plejer tændt uden et signal fra bundkortet.

Mit system: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Bundkort:
HP nForce 560
RAM Hukommelse:
2GB DDR2 PC2-5300
Grafikkort (r):
Nvidia 7150M Mobilanlæg Integreret
Lydkort:
5.1 Mobilanlæg Integreret
Harddisk (e):
250 GB 5400RPM SATA300
Optisk drev (r):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Sag / PSU:
Stock HP
Køling:
Stock HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Sag fans - Hvilken en skal udstødningen, som man bør indtagelse? phonealone Cases & Strømforsyninger 1 20. jun 2009 04:19
Windows Bar plejer Fuldt lastelinjer. Hjælp med System Restore venligst. Zizou05 Windows-operativsystemer 1 28. maj 2009 11:47
Cooler Master Elite 335 ATX - Sag Fans Ozzie82 Cases & Strømforsyninger 6 28 februar 2009 15:43
Behov for rådgivning for sagen fans ilop12 General Hardware Chat 2 9 januar 2009 20:27
Kan du tilslutte tilfælde fans parallelt? cammochris Cases & Strømforsyninger 3 20 august 2008 14:46
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.