![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Dette er min første system, jeg nogensinde har opbygge så jeg er temmelig ny på alt dette og har brug for hjælp. Mine fans har to 4 pin molex stik en kvindelig og en mandlig Jeg tilsluttede ventilatorer 4 pin mandlige stikket til min strømforsynings 4 pin perifere det tog nogle anstrengelser for at komme i, men passer. Da jeg vendte min strømforsyning om intet er sket. Jeg har kun tilfældet, strømforsyning og 3 fans Jeg tænkte på, hvis du havde brug for hele systemet er bygget i orden for dem at arbejde? og intet skal være forbundet med den kvindelige 4 pin molex stik? fordi lige nu jeg ikke har dem tilsluttet til noget. Ret mig, hvis jeg gjorde nogle ting forkert eller du ved, hvad problemet er. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ja, du skal bruge systemet er bygget til dem at arbejde. Den PSU plejer tændt uden et signal fra bundkortet.
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Sag fans - Hvilken en skal udstødningen, som man bør indtagelse? | phonealone | Cases & Strømforsyninger | 1 | 20. jun 2009 04:19 |
| Windows Bar plejer Fuldt lastelinjer. Hjælp med System Restore venligst. | Zizou05 | Windows-operativsystemer | 1 | 28. maj 2009 11:47 |
| Cooler Master Elite 335 ATX - Sag Fans | Ozzie82 | Cases & Strømforsyninger | 6 | 28 februar 2009 15:43 |
| Behov for rådgivning for sagen fans | ilop12 | General Hardware Chat | 2 | 9 januar 2009 20:27 |
| Kan du tilslutte tilfælde fans parallelt? | cammochris | Cases & Strømforsyninger | 3 | 20 august 2008 14:46 |
| Thread Tools | |
| |