![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Tämä on ensimmäinen järjestelmä olen koskaan rakentaa joten olen melko uutta kaikki tämä ja tarvitsevat apua. Omat fanit on kaksi 4 napainen Molex liittimiä yksi naaras ja yksi uros Olen liittänyt fanit 4 pin uros-liitin minun virtalähde n 4 pin reuna sen jälkeen kesti jonkin vaivaa päästäkseen mutta sovi. Kun i kääntyi minun virtalähdettä mitään ei tapahtunut. Minulla on vain sellainen asia, virtalähde ja 3 fanit ihmettelin, jos tarpeen on koko järjestelmä on rakennettu, jotta ne toimivat? ja ei mitään on liitetty naisten 4 napainen Molex-liitäntä? koska juuri nyt minulla ei ole niitä kytketty mihinkään. Korjaa minua, jos olen tehnyt joitakin asian väärin tai et tiedä, mikä ongelma on. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kyllä, tarvitset järjestelmä rakennettiin niiden toimivan. The PSU tapana valtaa ilman signaalia emolevyn.
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Asia fanit - Kumpi olisi pakokaasuvirrasta, joista yksi olisi saanti? | phonealone | Kotelot & Virtalähteet | 1 | 20th Jun 2009 04:19 |
| Windows Baari tapana Täysin Load. Ohje System Restore Please. | Zizou05 | Windows-käyttöjärjestelmät | 1 | 28. toukokuuta 2009 11:47 |
| Cooler Master Elite 335 ATX - Asia Tuulettimet | Ozzie82 | Kotelot & Virtalähteet | 6 | 28th Feb 2009 15:43 |
| Tarvitsetko neuvoja tapauksessa fanit | ilop12 | Rautatavaran Chat | 2 | 9. Jan 2009 20:27 |
| Voitko liittää tapauksessa fanit rinnakkain? | cammochris | Kotelot & Virtalähteet | 3 | 20th Aug 2008 14:46 |
| Thread Tools | |
| |