mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Cases & Power Supplies

Register

Is een systeem moeten volledig worden ingebouwd voor het geval de fans aan het werk

Reply

Thread Tools
Old 16 jun 2009, 20:02
Nieuw Lid Fractie

Default Is een systeem moeten volledig worden ingebouwd voor het geval de fans aan het werk

Dit is mijn eerste systeem dat ik ooit bouwen dus ik ben vrij nieuw in dit alles en wat hulp nodig. Mijn fans hebben twee 4 pins Molex connectoren een vrouwelijke en een mannelijke ik aangesloten fans 4 pins mannelijke connector aan mijn voeding 4 pins perifere Het kostte wat moeite om in maar past. Als ik mijn voeding op niets gebeurd. Ik heb de zaak, voeding en 3 ventilatoren Ik vroeg me af als je nodig om het hele systeem gebouwd om voor hen te werken? en doet iets hebben om te worden aangesloten op de vrouwelijke 4 pins Molex connector? want nu heb ik niet hen aangesloten op alles. Corrigeer mij als ik iets deed wat verkeerd of je weet wat het probleem is.
Old 17 jun 2009, 04:10
Administrator Group

Default Is een systeem moeten volledig worden ingebouwd voor het geval de fans aan het werk

Ja, je moet het systeem gebouwd voor hen te werken. De PSU wont macht zonder een signaal van het moederbord.

Mijn Systeem: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Moederbord:
HP nForce 560
RAM Geheugen:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Boordsystemen Geïntegreerde
Sound Card:
5.1 Onboard Geïntegreerde
Hard Drive (s):
250GB 5400RPM SATA300
Optische Drive (s):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Voorraad HP
Koeling:
Voorraad HP
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView breedbeeld
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Zaak fans - Welke moet uitlaat, waarvan een moet worden inname? phonealone Cases & Power Supplies 1 20 jun 2009 04:19
Windows Bar Wont Volledig Laden. Hulp met System Restore aub. Zizou05 Windows besturingssystemen 1 28 mei 2009 11:47
Cooler Master Elite 335 ATX - Case Fans Ozzie82 Cases & Power Supplies 6 28 feb 2009 15:43
Advies nodig voor het geval de fans ilop12 Algemeen Hardware Chat 2 9 Jan 2009 20:27
Kunt u verbinding geval fans parallel? cammochris Cases & Power Supplies 3 20 aug 2008 14:46
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.