![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Dit is mijn eerste systeem dat ik ooit bouwen dus ik ben vrij nieuw in dit alles en wat hulp nodig. Mijn fans hebben twee 4 pins Molex connectoren een vrouwelijke en een mannelijke ik aangesloten fans 4 pins mannelijke connector aan mijn voeding 4 pins perifere Het kostte wat moeite om in maar past. Als ik mijn voeding op niets gebeurd. Ik heb de zaak, voeding en 3 ventilatoren Ik vroeg me af als je nodig om het hele systeem gebouwd om voor hen te werken? en doet iets hebben om te worden aangesloten op de vrouwelijke 4 pins Molex connector? want nu heb ik niet hen aangesloten op alles. Corrigeer mij als ik iets deed wat verkeerd of je weet wat het probleem is. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ja, je moet het systeem gebouwd voor hen te werken. De PSU wont macht zonder een signaal van het moederbord.
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Zaak fans - Welke moet uitlaat, waarvan een moet worden inname? | phonealone | Cases & Power Supplies | 1 | 20 jun 2009 04:19 |
| Windows Bar Wont Volledig Laden. Hulp met System Restore aub. | Zizou05 | Windows besturingssystemen | 1 | 28 mei 2009 11:47 |
| Cooler Master Elite 335 ATX - Case Fans | Ozzie82 | Cases & Power Supplies | 6 | 28 feb 2009 15:43 |
| Advies nodig voor het geval de fans | ilop12 | Algemeen Hardware Chat | 2 | 9 Jan 2009 20:27 |
| Kunt u verbinding geval fans parallel? | cammochris | Cases & Power Supplies | 3 | 20 aug 2008 14:46 |
| Thread Tools | |
| |