![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Dette er min første systemet jeg noen gang har bygge så jeg er ganske ny til alt dette og trenger litt hjelp. Mine fans har to 4-pinners Molex connectors en kvinnelig og en mannlig jeg koblet viftene 4 pin hann kopling til min strømforsyning's 4 pin perifer det tok litt innsats å komme seg på, men passe. Når jeg slått meg strømforsyningen ingenting skjedde. Jeg har saken, kraftforsyning og 3 fans Jeg lurte på om du trenger å ha hele systemet bygget for dem å arbeide? og gjør noe må være koblet til kvinnelige 4-pinners Molex-kontakt? fordi nå jeg ikke har dem koblet til noe. Rett meg om jeg gjorde noen ting feil, eller du vet hva problemet er. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ja, du trenger system bygget for dem å arbeide. Den PSU wont effekt på uten et signal fra hovedkortet.
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Case fans - Hvem bør eksos, som en bør inntaket? | phonealone | Bærevesker & Strømforsyning | 1 | 20 juni 2009 04:19 |
| Windows Bar wont Fullt Load. Hjelp med Systemgjenoppretting Ver. | Zizou05 | Windows-operativsystemer | 1 | 28 mai 2009 11:47 |
| Cooler Master Elite 335 ATX - Case Fans | Ozzie82 | Bærevesker & Strømforsyning | 6 | 28 februar 2009 15:43 |
| Trenger du råd for fall fans | ilop12 | General Hardware Chat | 2 | 9 januar 2009 20:27 |
| Kan du koble tilfelle fans parallelt? | cammochris | Bærevesker & Strømforsyning | 3 | 20 august 2008 14:46 |
| Thread Tools | |
| |