![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Detta är min första som jag någonsin bygga så jag är ganska ny på allt detta och behöver lite hjälp. Mina fans har två 4-pin molex-kontakter en kvinnlig och en manlig jag ansluten fansen 4 pin hane till mitt nätaggregat är 4 pin perifera det tog några försök att komma in, men passar. När jag vände mitt nätaggregat om ingenting hänt. Jag måste bara fråga, strömförsörjning och 3 fläktar Jag undrar om du behöver ha hela systemet byggts för dem att arbeta? och gör något måste vara ansluten till den kvinnliga 4-pin molex kontakt? eftersom nu jag inte har dem är anslutna till något. Rätta mig om jag gjorde vissa saker fel eller om du vet vad problemet är. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ja, du behöver det system som byggts för dem att arbeta. Den PSU wont makt utan en signal från moderkortet.
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Mål fans - Vilket bör avgassystem, som en bör intaget? | phonealone | Cases & Power Supplies | 1 | 20 juni 2009 04:19 |
| Windows Bar wont Fullt lastlinjekonvention. Hjälp med Systemåterställning Snälla. | Zizou05 | Windows-operativsystem | 1 | 28 maj 2009 11:47 |
| Cooler Master Elite 335 ATX - Mål Fläktar | Ozzie82 | Cases & Power Supplies | 6 | 28 februari 2009 15:43 |
| Behöver du råd till fall fans | ilop12 | General Hardware Chat | 2 | 9 januari 2009 20:27 |
| Kan du ansluta fall fans parallellt? | cammochris | Cases & Power Supplies | 3 | 20 august 2008 14:46 |
| Thread Tools | |
| |