![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg har for nylig haft en m8 der forsøgte at by-pass hans PSU med lysnettet, (hans seneste fiddleing) heldigvis var det bare hans PSU vi var nødt til at erstatte, da han gjorde ikke formår at by-pass det som hans søn fanget ham lige i rette tid ( han troede, det ville fremskynde pc) alligevel Jeg viste ham dette, når han gjorde ikke tro mig, du var nødt til at gå ind i BIOS for at fremskynde pc'en op
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Bet HES glad han ikke forbinde det lige nu lol CG
|
| |||
| |||
| Han blev efter at have set, at m8 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg ved, hvad jeg laver i år for fyrværkeri
Temperaturen inde i denne æbletærte er over 1000 grader. Hvis jeg kan klemme det, en stråle af smeltet Bramley æble vil sprøjte ud. Kunne gå din vej; kunne gå minen. Uanset hvad, en af os er på vej ned! Mit system: Min
|
|
| |||
| |||
| Følg sikkerhed kode m8 står godt tilbage tænde pc'en og vigtigst DO IT UDEN! at sige, at ive fik en Commodore plus 4 i hems eeeemmmmmmmmmm Jeg spørger mig selv? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvor fanden gør folk få deres ideer fra?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Rar! Er, at video fingerede? Jeg ville have troet, der ville have været en big bang derefter ingenting. Thats hvad der normalt sker, når en kredsløb bliver stegt .... Og jeg ville have troet bundkortet ville være gået sorte og brændte ... I betragtning af spænding.
|
| |||
| |||
| sin i langsom mo serverguy så du får at se det meste af, hvad der sker mikro sekunder før den går BANG |
|
| |||
| |||
| Lyskrebs han troede at tilføje mere spænding lig hurtigere pc |
|
| |||
| |||
| Citat:
|
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Brug for en bærbar. Men Dont Know Where to Start | kazzarookid | Laptops, Mobiles & PDA'er | 6 | 5 oktober 2009 18:59 |
| Dont vide, hvad jeg ønsker at gøre - Behov Beskæftigelse Direction | robina80 | Off Topic Discussion | 4 | 25 februar 2009 12:14 |
| Jeg har brug for hjælp, og jeg dont kende hvor kan man gå? | Sasquatch | General Hardware Chat | 12 | 22 marts 2008 04:36 |
| Har du brug for hjælp i dont know, hvordan man bruger det? | Cew27 | Cases & Strømforsyninger | 6 | 25th Dec 2007 15:39 |
| Har du brug for hjælp, men dont KNO wat med | bighugga | Multimedia & Codecs | 4 | 26 august 2007 10:18 |
| Thread Tools | |
| |