![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Olen äskettäin ollut M8 jotka yrittivät by-pass hänen PSU kanssa sähköverkkoon, (hänen viimeisin fiddleing) onneksi se oli vain hänen PSU meillä oli korvata kuten hän didnt hallita sellaisia, siirrä se hänen poikansa pyydetty hänet vain kerran ( hän ajatteli se nopeuttaa kpl) anyway i osoitti hänelle tämän jälkeen hän didnt uskokaa minua, että teidän täytyy mennä bios nopeuden pc ylös
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Miet. HES iloinen hän ei liitä se nyt lol CG
|
| |||
| |||
| Hän oli sen jälkeen, kun siitä, että M8 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Tiedän mitä olen tekemässä tänä vuonna ilotulitusvälineet
Lämpötila sisäpuolella omenapaistos on yli 1000 astetta. Jos minä purista, A Jet sulaa Bramley Apple ruiskauttaa ulos. Voi mennä teidän tavoin; voisi mennä minun. Joka tapauksessa, yksi meistä on menossa! My System: Minun
|
|
| |||
| |||
| noudata turvallisuutta koodi M8 seisomaan ja takaisin päälle kpl ja mikä tärkeintä DO IT ULKOPUOLELLA! sanomalla, että ive sai Commodore plus 4 parvella eeeemmmmmmmmmm i ihme? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Missä helvetissä kävijät saavat ideoita?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Mukava! On se, että video väärennetty? Olisin luullut, että olisi ollut yksi big bang sitten ei mitään. Että mitä yleensä tapahtuu, kun piirilevy saa paistettua .... Ja olisin luullut, että emolevy olisi mennyt musta ja palanut ... Ottaen huomioon jännite.
|
| |||
| |||
| sen hitaissa mo serverguy niin saat nähdä, suurin osa siitä, mitä tapahtuu mikro sekuntia, ennen kuin se menee BANG |
|
| |||
| |||
| Krilli hän ajatteli, että lisäämällä jännite tasaveroisten nopeammin kpl |
|
| |||
| |||
| Quote:
|
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Tarvitaan Laptop. Mutta Dont Know Where to start | kazzarookid | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 6 | 5 lokakuu 2009 18:59 |
| Dont Know What I Wanna Do - Tarvitsetko Työllisyys Direction | robina80 | Off Topic Discussion | 4 | 25th Feb 2009 12:14 |
| Tarvitsen apua ja i dont tiedä, minne mennä? | Sasquatch | Rautatavaran Chat | 12 | 22. Maaliskuu 2008 04:36 |
| Tarvitsetko apua i dont tiedä, miten sitä käytetään? | Cew27 | Kotelot & Virtalähteet | 6 | 25. Joulukuu 2007 15:39 |
| Tarvitsetko apua, mutta dont KNO wat kanssa | bighugga | Multimedia & Codecs | 4 | 26th Aug 2007 10:18 |
| Thread Tools | |
| |