![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik heb onlangs een m8 die probeerde te by-pass PSU zijn met het stopcontact (zijn laatste fiddleing) gelukkig was het net zijn PSU hadden we te vervangen als hij didnt beheren op by-pass het als zijn zoon gevangen hem net op tijd ( hij dacht dat het zou versnellen van de pc) Hoe dan ook, ik liet hem dit nadat hij didnt geloof me dat je moest gaan in de bios om de pct
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Inzet hes blij dat hij niet verbinden het nu lol CG
|
| |||
| |||
| Hij was na het zien dat m8 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik weet wat ik doen dit jaar voor vuurwerk
De temperatuur in deze appeltaart is meer dan 1000 graden. Als ik knijp, een straal van gesmolten Bramley Apple zal spuiten uit. Kunnen gaan uw weg; kunnen gaan mijne. Hoe dan ook, een van ons is going down! Mijn Systeem: Van mij
|
|
| |||
| |||
| volg de veiligheid code m8 staan en terug beurt op PC en vooral DO IT BUITEN! zeggen dat ive got a commodore plus 4 in de loft eeeemmmmmmmmmm vraag ik me af? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Wanneer de hel doen mensen krijgen hun ideeën vandaan?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Leuk! Is die video vervalst? Ik zou hebben gedacht dat er zou zijn geweest een 'big bang' dan niets. Dat is wat er normaal gesproken gebeurt wanneer een circuit bord krijgt gebakken .... En ik had het moederbord zou zijn gegaan zwart en verbrand ... Gezien de spanning.
|
| |||
| |||
| haar in slow mo serverguy dus krijg je te zien de meeste van wat er gebeurt micro seconden voordat het gaat BANG |
|
| |||
| |||
| Krielgarnaal hij dacht dat het toevoegen van meer spanning gelijk sneller pct |
|
| |||
| |||
| Citaat:
|
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Noodzaak van een laptop. Maar Dont Know Where to start | kazzarookid | Laptops, Mobiles & PDA's | 6 | 5 oktober 2009 18:59 |
| Dont Know What I Wanna Do - Noodzaak Werkgelegenheid Direction | robina80 | Off Topic Discussie | 4 | 25 feb 2009 12:14 |
| Ik heb hulp nodig en i dont weet waar naartoe? | Sasquatch | Algemeen Hardware Chat | 12 | 22 mrt 2008 04:36 |
| Need help i dont know-how te gebruiken? | Cew27 | Cases & Power Supplies | 6 | 25 dec 2007 15:39 |
| Hulp nodig, maar dont kno wat met | bighugga | Multimedia & Codecs | 4 | 26 aug 2007 10:18 |
| Thread Tools | |
| |