![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg har nylig hatt en m8 som prøvde å by-pass hans PSU med MAINS, (hans siste fiddleing) heldigvis var det bare hans PSU vi måtte erstatte slik han gjorde ikke klarer å by-pass som sin sønn fanget ham akkurat i tid ( han trodde det ville øke hastigheten PC) anyway Jeg viste ham dette etter at han gjorde ikke tro meg at du måtte gå inn i bios å sette fart på PC opp
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Bet HMS glad han ikke koble den rett nå lol CG
|
| |||
| |||
| Han var etter å se at m8 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg vet hva jeg gjør dette året for fyrverkeri
Temperaturen inne i denne apple pie er over 1000 grader. Hvis jeg presse den, et jetfly av smeltet Bramley apple vil sprute ut. Kunne gå veien, kunne gå min. Uansett, en av oss går ned! Min System: Min
|
|
| |||
| |||
| følg sikkerhets kode m8 stå godt tilbake slå på pc og viktigst DO IT UTENFOR! sier at Ive fikk en Commodore pluss 4 i loft eeeemmmmmmmmmm Jeg lurer? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvor i helvete gjør mennesker får sine ideer fra?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hyggelig! Er det video forfalsket? Jeg ville trodd det ville vært en stor bang så ingenting. Dvs hva som normalt skjer når en kretskort blir stekt .... Og jeg ville trodd hovedkortet ville gått sort og brent ... Tatt i betraktning spenning.
|
| |||
| |||
| sin i slow mo serverguy så du får se det meste av hva som skjer mikroområder sekunder før den går BANG |
|
| |||
| |||
| Krill han trodde at å legge til mer spenning lik raskere PC |
|
| |||
| |||
| Jeg forstår, sheesh det er ikke så komplisert. |