![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nyligen hade jag en M8 som försökte by-pass hans psu med elnätet (hans senaste fiddleing) tack och lov var det bara hans psu vi var tvungna att byta eftersom han gjorde hantera att kringgå det som hans son fångade honom precis i tid ( han trodde att det skulle påskynda st) ändå jag visade honom detta efter att han gjorde tror jag att du var tvungen att gå in i bios för att snabba datorn upp
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Satsa HES glad att han inte ansluta det nu lol CG
|
| |||
| |||
| Han var efter att ha sett att M8 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag vet vad jag gör i år för fyrverkerier
Temperaturen inne i den här äppelpajen är över 1000 grader. Om jag krama den, en stråle av smält Bramley Apple kommer att spruta ut. Kan gå din väg, skulle kunna fortsätta mitt. Hursomhelst, en av oss är på väg ner! Mitt System: Min
|
|
| |||
| |||
| Följ säkerhet kod M8 står väl tillbaka aktivera st och viktigast DO IT UTANFÖR! säga att ive fik en Commodore plus 4 på loftet eeeemmmmmmmmmm undrar jag? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Vart fan gör folk får sina idéer ifrån?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Trevlig! Är det video fuska? Jag trodde det skulle ha varit en big bang sedan ingenting. Thats vad som normalt händer när ett kretskort blir stekt .... Och jag skulle ha trott moderkortet skulle ha svarta och brända ... Med tanke på den spänning.
|
| |||
| |||
| det i slow mo serverguy så du får se det mesta av vad som händer mikro sekunder innan den går BANG |
|
| |||
| |||
| Krill han trodde att lägga till mer spänning lika snabbare st |
|
| |||
| |||
| Citat:
|