![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| lol, hvad en n00b.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| UPDATE
I dont tro det, jeg virkelig dont, havde et opkald fra min m8 tidligere i dag (den PSU spillemand) siger hans PC ikke fungerer nu, spurgte ham, hvad der skete med det, og han sagde HES o / c det, som arbejdede, men nu er det plejer boot op så im runde der søndag Jeg hader at mene, hvad HES UDFÆRDIGET Denne gang !!!!!!!!! Mit system: redden137
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Dette skal de dumbest ting jeg har læst om dette forum.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Eh, han formentlig blot upped de FSB til gerne 900. Simpelt CMOS reset skulle ordne det.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Yeah, bør bøde, medmindre han har gjort noget ekstravagant til vcore indstilling.
__________________ Woah! Du har fundet min hemmelighed punktum! lol, n00b. |
|
| |||
| |||
| Ret Thats sorteret, alt ok nu han havde slået FSB til 220, og det arbejdede for lidt, indtil han upped den til 300 (forlader HT på 4x og multipler på 12) og også brudt med vga og naturligvis det wouldnt boot, så igen indstille bios (nu med en adgangskode), og givet ham et begrænset konto efter verbalt slapping ham rundt om hovedet for en stund, hans system, hvis en interesseret er ECS nf4 939 AMD 3500 + materiel fan 512MB Kingston værdi ram 2x256 6600gt 128MB 450w jeantech PSU plus normen hårdt og optiske drev |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ?!?!?!?!?!?!? DETTE ER KRAENKELSE for alle ting High Tech DETTE ER ST00PIDEST THING U nogensinde kunne gøre for at A PC !!!!!! <. < >.> Lol Man u må give ham en lektion i computere denne fyre en radikal sag