![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| lol wat een n00b.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| UPDATE
I dont geloven, i really dont, had een telefoontje van mijn m8 eerder op de dag (de PSU vioolspeler) zegt zijn pc werkt niet nu, vroeg hem wat er gebeurd is en hij zei HES O / C, die heeft gewerkt, maar nu is het gewoon opstarten zodat im ronde er zondag I HATE te denken wat HES DONE THIS TIME !!!!!!!!! Mijn Systeem: redden137
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Dit moet het domste wat ik heb gelezen op dit forum.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Eh, is hij waarschijnlijk gewoon upped de FSB op soortgelijke 900. Eenvoudige CMOS gereset moet repareren.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Ja, moet wel goed, tenzij hij iets extravagante aan de vCore instelling.
__________________ Woah! Je vond mijn geheime zin! lol, n00b. |
|
| |||
| |||
| Recht thats gesorteerd, alle ok nu had hij de FSB op 220 en hij werkte voor een beetje totdat hij upped naar 300 (het verlaten van de ht op 4x en multipler op 12) en ook ten onrechte premies met de vga en natuurlijk het wouldnt boot, dus opnieuw instellen bios (nu met een wachtwoord) en hem een beperkt account na mondeling slapping hem ronde het hoofd voor een wijle, zijn systeem als iemand geïnteresseerd is ECS nf4 939 AMD 3500 + stock fan 512mb kingston value ram 2x256 6600gt 128mb 450W PSU jeantech plus de norm harde en optische drives |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ?!?!?!?!?!?!? DIT IS SCHENDING VAN ALLE DINGEN HIGH TECH DIT IS DE ST00PIDEST THING U ooit zou doen om een pc !!!!!! <. < >.> Lol Man U moet hem een les in computers deze jongens een radicale geval
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Noodzaak van een laptop. Maar Dont Know Where to start | kazzarookid | Laptops, Mobiles & PDA's | 6 | 5 oktober 2009 18:59 |
| Dont Know What I Wanna Do - Noodzaak Werkgelegenheid Direction | robina80 | Off Topic Discussie | 4 | 25 feb 2009 12:14 |
| Ik heb hulp nodig en i dont weet waar naartoe? | Sasquatch | Algemeen Hardware Chat | 12 | 22 mrt 2008 04:36 |
| Need help i dont know-how te gebruiken? | Cew27 | Cases & Power Supplies | 6 | 25 dec 2007 15:39 |
| Hulp nodig, maar dont kno wat met | bighugga | Multimedia & Codecs | 4 | 26 aug 2007 10:18 |
| Thread Tools | |
| |