![]() |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
lol hva en n00b.
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
UPDATE
Jeg ikke tro det, jeg virkelig dont, fikk en telefon fra min m8 tidligere i dag (den PSU fiddler) si sin pc ikke fungerer nå, spurte ham hva som skjedde med det og han sa HMS o / c det som virket, men nå er det wont støvel opp slik im runde det søndag Jeg hater å TENKE HVA HMS gjort denne gangen !!!!!!!!! Min System: redden137
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Dette må det dumbest ting jeg har lest på dette forum.
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Eh, er han nok bare upped av FSB for å ha 900. Enkelt CMOS reset skal løse det.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp.
Min System: 日夏子
|
|
|
|||
|
|||
|
Ja, bør være greit med mindre han gjort noe ekstravagant til vcore innstillingen.
|
|||
|
|||
|
Høyre dvs sortert, alt ok nå hadde han stille fsb til 220, og det arbeidet litt før han upped den til 300 (forlater HT til 4x og multipler på 12) og også fiddled med VGA og selvfølgelig det wouldnt oppstart, så re-sette bios (nå med et passord) og gitt ham en begrenset konto etter verbalt slapping ham rundt i hodet en stund,
hans system hvis noen interesse er ecs nf4 939 AMD 3500 + lager fan 512MB Kingston value ram 2x256 6600gt 128MB 450w jeantech PSU pluss norm hardt og optiske stasjoner |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
?!?!?!?!?!?!? DETTE ER krenkelse av alle ting High Tech som er ST00PIDEST TING U kunne gjøre for å En PC !!!!!!
<. < >.> Lol Man u må gi ham en leksjon i datamaskiner dette fyrene en radikal saken