![]() |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
lol vad en n00b.
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
UPDATE
I dont tro det, jag dont fick ett samtal från min M8 tidigare under dagen (det psu Fiddler) säger hans st inte fungerar nu, frågade honom vad som hände med den och han sa HES o / c det som fungerade, men nu handlar det brukar starta upp så im runda det söndag Jag hatar att tycka vad HES gjort detta TEMNE !!!!!!!!! Mitt System: redden137
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Detta måste vara det dummaste jag har läst på detta forum.
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Eh, han förmodligen bara upped FSB gilla 900. Enkel CMOS reset borde fixa det.
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. "
Mitt System: 日夏子
|
|
|
|||
|
|||
|
Ja, det ska vara bra om han inte har gjort något extravagant till vCore inställningen.
|
|||
|
|||
|
Rätt thats sorteras, alla ok nu han hade FSB till 220 och det fungerade ett tag tills han upped det till 300 (lämnar HT på 4x och multiplicerare vid 12) och även fifflat med vga och naturligtvis det wouldnt uppstart, så åter ställa bios (nu med ett lösenord) och gett honom ett begränsat konto efter muntligt slapping honom runt i huvudet en stund,
hans system om någon är intresserade är ECS nf4 939 AMD 3500 + lager fläkt 512 MB Kingston värde RAM 2x256 6600gt 128MB 450W jeantech psu plus normen hårt och optiska enheter |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
?!?!?!?!?!?!? DETTA ÄR BROTT MOT ALLA SAKER HIGH TECH SOM ÄR ST00PIDEST SAK U någonsin skulle DO till en dator !!!!!!
<. < >.> Lol Man u måste ge honom en lektion i datorer här killarna en radikal fall