![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har valget af Enermax Galaxy 850W eller 1000W Jeg føler, at de 1000 watt ville være overkill og nogle penge smides væk .. så hvad jeg vil gerne vide, hvis det er muligt ... =) er ville 850W være i stand til at køre 8800 GTS i SLI og en AMD phenom 9600 + sort udgave eller Intel q6600 og 2 vestlige didgital HDD 10k rpm eller gøre u brug for at vide mere? Jeg vil gerne have denne PSU at være forholdsvis fremtidssikret ... thanks in advanse, og tak for læsning. Craiig / / |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Enermax Galaxy 850W vil håndtere temmelig meget hvad du smider på det
| |||
| |||
| kai! ty lyskrebs, xx |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Godt valg Craiig. Jeg havde 850, indtil det fik regnede på (lang historie). Havde en X6800 oc'd, p5b, 4 hdd's og forskellige kort i og ud af bygge. Aldrig sat en fod forkert. Medmindre du går til en fuldstændig Væskekøling setup med SLI og en quad med et par af PCI-kort, stor ng controller, de 1kW udgave af galaksen er overkill. Selv dengang 850w ville klare det.
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Er enermax PSU 500watts understøtter ATI Radeon HD | Pete L | Cases & Strømforsyninger | 2 | 21. nov 2008 09:51 |
| Thread Tools | |
| |