![]() |
|
|||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
|||
|
|||
|
Minulla on valittava siten, Enermax Galaxy 850W tai 1000W
Minusta tuntuu, että 1000 watti olisi ylilyönti ja rahaa heittää pois .. niin mitä haluaisin tietää, jos mahdollista ... =) on olisiko 850W pystyä suorittamaan 8800 GTS vuonna SLI ja AMD phenom 9600 + musta painos tai Intel q6600 ja 2 Länsi didgital HDD 10k rpm tai tehdä u tarve tietää enemmän? Haluaisin, että tämä PSU olevan melko tulevaisuudessa todiste ... Thanks in advanse, ja kiitän teitä siitä, että käsittelyssä. Craiig / / |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Enermax Galaxy 850W käsittelevät melko paljon mitä heittää sitä
|
|||
|
|||
|
kai! ty Krilli,
xx |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Hyvä valinta Craiig.
Minulla oli 850, kunnes se sai satoi päällä (pitkä tarina). Oli X6800 oc'd, p5b, 4 hdd: n ja eri korttia ja niistä rakentaa. Koskaan esittää jalka väärässä. Ellei sinulla menee täysimittaiseen Nestejäähdytys setup kanssa SLI ja quad kanssa pari pci kortit, iso ng valvojalle, 1kW versio galaksia on ylilyönti. Jopa silloin 850w voisi selviytyä.
|