![]() |
|
| |||
| |||
| Ik heb de keuze van de Enermax Galaxy 850W of 1000W Ik denk dat de 1000 watt zou overkill en wat geld weggegooid .. dus wat zou ik graag willen weten, indien mogelijk ... =) is zou de 850W te kunnen draaien 8800 GTS in SLI en een AMD Phenom 9600 + Black Edition of Intel q6600 en 2 westerse didgital HDD 10k rpm of heeft u behoefte aan meer weten? Ik zou graag zien dat deze PSU als redelijk toekomstbestendig ... thanks in advanse, en dank u voor het lezen. Craiig / / |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Enermax Galaxy 850W zal behandelen behoorlijk veel wat je gooit op het
| |||
| |||
| kai! ty krill, xx |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Goede keuze Craiig. Ik had de 850 tot hij kreeg regende op (lang verhaal). Had een X6800 oc'd, P5B, 4 hdd's en diverse kaarten in en uit de bouw. Nooit een voet verkeerd. Tenzij je gaat voor een volledige Vloeistofkoeling setup met SLI en een quad met een paar van PCI kaarten, grote ng controller, de 1kW versie van het melkwegstelsel is overkill. Zelfs dan is de 850w zou aankunnen.
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Is enermax PSU 500watts ondersteunt ATI Radeon HD | Pete L | Cases & Power Supplies | 2 | 21 nov 2008 09:51 |
| Thread Tools | |
| |