![]() |
|
| |||
| |||
| Jag har valet av Enermax Galaxy 850W eller 1000W Jag anser att 1000 watt vore overkill och lite pengar kastas bort .. så vad jag skulle vilja veta om det är möjligt ... =) det skulle 850W kunna köra 8800 GTS i SLI och en AMD Phenom 9600 + Black Edition eller Intel q6600 och 2 västra didgital HDD 10k rpm eller göra u behöver veta mer? Jag vill här psu vara ganska framtida bevis ... tack i advanse, och tack för behandlingen. Craiig / / |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Enermax Galaxy 850W hanterar ungefär vad du kasta på det
| |||
| |||
| kai! ty krill, xx |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Bra val Craiig. Jag hade 850 tills det har regnat på (lång historia). Hade ett X6800 oc'd, P5B, 4 hdd och olika kort till och från bygga. Aldrig sätta en fot fel. Om inte du kommer till en fullt utvecklad Vätskekylning setup med SLI och Quad med ett par pci-kort, stor ng styrekonomen, 1kW version av galaxen är overkill. Även då det 850w skulle klara.
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Är enermax psu 500watts stödjer ATI Radeon HD | Pete L | Cases & Power Supplies | 2 | 21 november 2008 09:51 |
| Thread Tools | |
| |